اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماکو مطرح کرد

استفاده از فضای مجازی برای معرفی حضرت فاطمه (س)

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماکو گفت: باید از قابلیت‌های فضای مجازی برای معرفی حضرت فاطمه زهرا (س) به نسل جوان استفاده شود.

استفاده از فضای مجازی برای معرفی حضرت فاطمه (س)

حجت‌الاسلام والمسلمین ایوب رنجبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ماکو ضمن اینکه فرا رسیدن ایام فاطمیه را به مسلمانان به ویژه ملت ایران تسلیت گفت اظهار کرد: باید مطابق با سلیقه و ذائقه جوانان امروزی نسبت به اعمال روش‌های تربیتی استفاده شود تا در نتیجه خروجی برنامه‌های آموزشی و تربیتی بیش از بیش در جامعه هدف افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: امروز فضای اینترنت، گوشی‌های موبایل و لوازمی از این نوع یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که جوانان بنا به دلایل مختلف اعم از انجام امور درسی، تحقیقاتی و سرگرمی از آن استفاده می‌کنند از این رو باید هماهنگ با نیازها و سلایق جوانان گام برداشته شود و در چنین محیط‌هایی با تولید نرم‌افزارها و برنامه‌های مختلف جوانان را به سوی ائمه اطهار (ع) از جمله حضرت زهرا (س) سوق دهیم.

این مسئول با بیان اینکه روحانیان باید در مجالس سخنرانی خود نوآوری و ابتکار عمل داشته باشند خاطرنشان کرد: نباید چنین تصوری از جوانان فعلی جامعه خود داشته باشیم که آنها حوصله نشستن پای منبر ندارند بلکه چنانچه سخنرانان مطالبی شیوا مطابق با نیاز جوانان و با فن بیان قوی مطرح کنند به طور قطع نسل جدید در آیین‌های مذهبی و عبادتی حضور پررنگ‌تری خواهند داشت.

رنجبری با اشاره به اینکه هم اکنون در ایام وفات یافتن حضرت فاطمه زهرا (س) قرار گرفته‌ایم یادآور شد: تنها کسی که در کائنات و سراسر جهان اسلام ام‌ابیها خوانده شد حضرت فاطمه زهرا (س) بود لذا با وجودی که بانوان فرهیخته و متدین زیادی به عرصه گیتی پا گذاشتند ولی هیچ کس به چنین جایگاه شایسته و رفیع دست پیدا نکرد بر این اساس باید شخصیت و ابعاد زندگی ایشان بیشتر مورد توجه بانوان قرار بگیرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول