اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) خبر داد

اعزام 70 هزار نفر به راهیان‌نور دریایی و مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: 70 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور و جزیره خارگ اعزام شدند.

اعزام 70 هزار نفر به راهیان‌نور دریایی و مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فتح‌الله جمیری اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب موفق عمل کرد.

جمیری تصریح کرد: امسال موفق‌تر از سال‌های گذشته توانستیم در زمینه اعزام کاروان‌های راهیان‌نور عمل کنیم و در سال‌های آتی با فراهم کردن زیرساخت‌های کمی و کیفی رشد بیشتری در این زمینه خواهیم داشت.

وی افزود: امسال در زمینه راهیان‌نور دریایی اعزام کاروان‌ها از دو نقطه بندر بوشهر و بندر گناوه به خارگ انجام گرفت و ما در مجموع توانستیم از 18 استان کشور کاروان راهیان‌نور دریایی به خارگ اعزام کنیم.

جمیری تصریح کرد: سال گذشته در بخش راهیان‌نور دریایی ما 3 هزار نفر را به خارگ اعزام کردیم که امسال با هماهنگی که در سطح استان انجام شد، توانستیم 10 هزار نفر زائر را به خارگ اعزام داریم که نسبت به سال گذشته رشد قابل توجه‌ای داشته است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: تمام هدف و سعی ما در راهیان‌نور دریایی خارگ این بوده است که زائرینی که به خارگ اعزام می‌شوند با روایتگری راویان ما، با فرهنگ و سابقه استان بوشهر در برابر مبارزه با استعمار و هشت سال دفاع مقدس در دریا و زمین آشنا شوند.

جمیری یادآور شد: اکثر کسانی که در راهیان‌نور دریایی حضور داشتند از نخبگان، پزشکان و اقشار تاثیرگذار جامعه بودند که می‌توانند برای معرفی این استان بازخورد و تاثیرگذاری مطلوبی در جامعه داشته باشند.

وی عنوان کرد: امسال نیز در زمینه راهیان‌نور مناطق عملیاتی جنوب، از استان بوشهر توانستیم 60 هزار 641 نفر زائر اعزام کنیم که در مجموع با راهیان‌نور دریایی بیش از 70 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب و جزیره خارگ اعزام کرده‌ایم.

انتهای پیام /صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول