اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بازنشستگان سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای 20 برنامه شاخص برای بازنشستگان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بازنشستگان سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 20 برنامه شاخص در سال جهاد اقتصادی برای بازنشستگان سپاه استان چهارمحال و بختیاری توسط این کانون اجرا شده است.

اجرای 20 برنامه شاخص برای بازنشستگان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، هوشنگ ذوالفقاری بعدازظهر امروز در گردهمایی خانواده‌های بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: استقبال خانواده‌های بازنشستگان از مسابقات فرهنگی و قرآنی در حد بالایی است و آموزش غیر حضوری ترجمه و درک مفاهیم قرآن کریم نیز برای این عزیزان اجرا شده است.

وی از اجرای بیش از 20 برنامه برای بازنشستگان سپاه استان در سال جهاد اقتصادی خبر داد و گفت: برگزاری دو همایش بزرگ انس و مودت، اجرای دوره‌های بصیرت و سرکشی از خانواده‌های بازنشستگان در شهرستان‌های مختلف استان در سال جاری از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

ذوالفقاری ادامه داد: توزیع محموله‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و اعطای وام‌های ازدواج به فرزندان بازنشستگان اعزام به مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های اجرا شده کانون بازنشستگان سپاه در سال 90 است.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه چهارمحال و بختیاری سرکشی از خانواده‌های متوفیان بازنشستگان، اعزام کاروان‌های راهیان نور و برگزاری شب شعر و خاطره انقلاب و دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این کانون عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه بازنشستگان گنجینه تجربه هستند، گفت: بر همین اساس بهره‌مندی جوانان از تجربیات ارزنده والدین بازنشسته در حوزه‌های مختلف منجر به رشد و توسعه بیش از پیش جامعه در عرصه‌های گوناگون می‌شود.

ذوالفقاری بر ضرورت گرامیداشت بازنشستگان، گفت: پیشکسوتان و بازنشستگان با سال‌ها تجربه گران‌بها، پشتوانه‌های ارزشمندی هستند که می‎توانند آن را در راستای رشد و ارتقای سطح جامعه بکار گیرند.

وی جایگاه بازنشستگان را در جامعه رفیع دانست و افزود: باید از این تجربیات ارزشمند آنها استفاده و بهره‌برداری کامل را ببرند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: نیروهای بازنشسته با تجربه فراوانی که دارند، در همه عرصه‌ها بهترین پشتیبان برای نیروهای شاغل در سازمان‌ها و نهادها هستند که باید از این تجارت در راستای عمران و آبادانی کشور نهایت بهره‌ را برد.

ذوالفقاری با تاکید بر اینکه بازنشستگی به معنای ناتوانی در انجام وظایف نیست، گفت: ورود به دوران بازنشستگی به معنی عدم توانایی انجام کار مفید نیست و استفاده از شایستگی‌ها و توانایی‌های این افراد، موقعیت بسیار مناسبی برای جوانان است تا بتوانند با به کارگیری این تجارب در کار خود موفق عمل کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول