اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تبریز:

میزان عیدی بازنشستگان در شان نام و منزلت بازنشستگان نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته شهرستان تبریز گفت: میزان عیدی بازنشستگان در شان نام و منزلت بازنشستگان نبوده و با تورم موجود در جامعه همخوانی ندارد.

میزان عیدی بازنشستگان در شان نام و منزلت بازنشستگان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از خانه کارگر تبریز، کریم صادق‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه  عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از صندوق بیمه‌شدگان اجتماعی پرداخت می‌شود و هیچ ربطی به بودجه دولت ندارد، اظهار داشت: تصمیم‌گیرنده در این زمینه هیئت امنای سازمان هستند پس لازم است که در رابطه با میزان آن با توجه به اوضاع و احوال تورمی که به هیچ‌وجه کفاف زندگی بازنشستگان و مستمری‌بگیران را نمی‌دهد با دقت بیشتری تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: آیا مبلغ 350 هزار تومان در آخر سال 90 با در نظر گرفتن نرخ واقعی تورم موجود در جامعه سازگاری و همخوانی دارد.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تبریز و حومه در ادامه با اشاره به حساسیت قشر بازنشستگان که 30 سال از عمر گران‌بهای خویش را در کنار چرخ‌های عظیم تولیدی، صنفی و اقتصادی کشور سپری کرده‌اند در زندگی روزمره خویش هیچ فرقی با کارگران شاغل و سایران ندارند پس عیدی آنان نیز باید همانند عیدی کارگران بیمه شده تامین اجتماعی به میزان دو ماه حقوق باشد و به موقع نیز آن را دریافت کنند.

صادق‌زاده تاکید کرد: به طور جدی موضوع را با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کنیم و مصرانه خواستار رسیدگی به این حقوق قانونی بازنشستگان و مستمری‌بگیران هستیم و در این رابطه تا حصول نتیجه مثبت پافشاری خواهیم کرد تا این قشر شریف به حق خویش برسند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول