اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مسئولان کهگیلویه فرمان نوروزی رهبری را عملیاتی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: لازم است مسئولان این شهرستان به صورت عملی و نه در حد شعار، فرمان نوروزی رهبری را اجرایی کنند.

مسئولان کهگیلویه فرمان نوروزی رهبری را عملیاتی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی امروز در جمع مسئولان هلال‌احمر این شهرستان اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر اساس اندیشه بلند و درک صحیحی که از شرایط کشور و همچنین شرایط بین‌الملل دارد اقدام به نام‌گذاری و انتخاب هدف راهبردی برای هر سال می‌کند.

فرماندار کهگیلویه افزود: با توجه به تحریم‌های صورت گرفته علیه ایران و همچنین روند پر شتاب توسعه، بر اساس نقشه راه اقتصادی که در اندیشه رهبری قرار داشته و تاثیرگذاری که اقتصاد بر عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی دارد، رهبری امسال را با نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کرده‌اند.

 رضایی بیان داشت: فرمان نوروزی امسال هم سبب استقلال و خودکفایی و هم موجبات حمایت از تولیدات ملی که سبب تقویت تولید داخلی می‌شود را فراهم می‌سازد.

رضایی تحقق این شعار را ترسیم افقی روشن برای صادرات ملی دانست و افزود: این امر باعث  افزایش تولید و کیفیت بخشی هرچه بیشتر به کالاهای تولید کنندگان داخلی خواهد شد.

این مسئول عالی اجرایی شهرستان کهگیلویه افزود: بعد دیگر این نامگذاری بحث حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین راه‌های ایجاد اشتغال، حمایت از سرمایه‌های مادی و معنوی ایرانیان در داخل و خارج از کشور است.

 

فرماندار کهگیلویه ولایتمداری را عمل به دستورات رهبری دانست و گفت: مسئولان این شهرستان باید به تکلیف خود عمل کرده و دستور و فرمان نوروزی رهبری را برای موفقیت در این سال اجرایی کنند.

 

وی این شهرستان و مردم آن را شایسته خدمت شبانه‌روزی دانست و گفت: مسئولان اگر می‌خواهند در نزد مردم و بالاتر از همه پروردگار جایگاهی داشته باشند تنها باید به فکر کار و خدمت بی‌منت و بی‌ریا باشند.

 

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول