اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد

فعالیت 300 مبلغ در خیمه‌های معرفت در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه از فعالیت 300 مبلغ در 70 خیمه‌ معرفتی در ایام نوروز خبر داد.

فعالیت 300 مبلغ در خیمه‌های معرفت در ایام نوروز

حجت‌الاسلام احمد پاک‌نهاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح آرامش بهاری اظهار کرد: معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه مجری این طرح بوده و بر اساس آن برنامه‌هایی برای اسکان زائران که به امامزادگان و بقاع مشرف می‌شدند ارائه می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: طرح آرامش بهاری در 2 هزار امامزاده اجرا شد که 70 خیمه معرفتی در این امامزادگان دایر و 300 نفر از مبلغان با دریافت آموزش‌هایی در این خیمه‌ها مستقر شدند.

مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان داشت: برنامه‌های فرهنگی و مسابقات متنوع برای زائرانی که به امامزادگان و بقاع مشرف می‌شدند برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در خیمه‌های معرفت گفت: فعالیت‌هایی با عنوان نقاشی بکش؛ جایزه بگیر، قرآن بخوان؛ جایزه بگیر و مشاوره و پاسخ به شبهات و پرسش‌ها در این خیمه‌ها صورت گرفت.

پاک‌نهاد یادآور شد: سخنرانی همراه با پخش فیلم، کلیپ و تبلیغ چهره به چهره از دیگر فعالیت‌های تبلیغی در خیمه‌های معرفت است.

وی تصریح کرد: استقبال خوبی در این خیمه‌ها صورت گرفت و سازمان اوقاف و امور خیریه در این زمینه موفق به کسب رتبه برتر شد.

مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در امامزادگان گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری امامزادگان و بقاع باید به قطب‌های فرهنگی جامعه تبدیل شوند.

وی خاطر نشان کرد: زائران با زیارت امامزادگان از برنامه‌های فرهنگی طرح آرامش بهاری استفاده کردند و مسئولان بنا را بر این قرار دادند تا از ظرفیت موجود در امامزادگان استفاده بهینه کنند.

پاک‌نهاد عنوان داشت: 47 میلیون نفر سال گذشته با زیارت امامزادگان و بقاع کشور از برنامه‌های آنها استفاده کردند و بدون تردید امسال این تعداد افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول