اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی اوقاف مازندران خبر داد

حضور 10 هزار نوجوان در خیمه‌های معرفت مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بیش از 10 هزار کودک و نوجوان از طرح خیمه‌های معرفت امامزاده‌های مازندران استقبال کردند.

حضور 10 هزار نوجوان در خیمه‌های معرفت مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری بیان داشت: طرح خیمه‌های معرفت با هدف آشنایی عموم مردم به ویژه کودکان، جوانان و نوجوانان با مسایل مختلف اعتقادی و مذهبی و دینی و حفظ و تقویت باورهای اسلامی در چهار امامزاده شاخص استان برپا شده است.

وی افزود: این طرح در امامزاده قاسم(ع) ریحان‌آباد بهشهر، امامزاده عبدالله(ع) آمل، امامزاده عباس(ع) ساری و امامزاده سید حسین(ع) شیرود تنکابن در حال برگزاری است که این خیمه با غرفه‌های مختلف مشاوره توسط روحانیان مجرب و آموزش‌دیده، غرفه نقاشی بکشید جایزه بگیرید، غرفه قرآن بخوانید جایزه بگیرید، غرفه پخش مطالب و احادیث اسلامی و با گرافیک‌های روز و متن‌های ادبی، سخنرانی چندرسانه‌ای، پرسش و پاسخ برای عموم مردم به ویژه جوانان، نوجوانان و کودکان زائرین و مسافرین تا پایان تعطیلات نوروزی دایر است.

حیدری ادامه داد: در این غرفه‌های خیمه معرفت حضور جوانان و نوجوانان و کودکان بسیار چشمگیر بوده و قطعاً همه جوانان و نوجوانان نیاز به مشاوره در امورات دینی و مذهبی و اعتقادی دارند.

وی اضافه کرد: در جوار 33 امامزاده شاخص استان نمایشگاه آرامش بهاری و نمایشگاه حجاب و عفاف با موضوع‌ها و مطالب ادبی و طرح‌های گرافیکی بسیار زیبا برای مسافران و زائران دایر شده است.

مسئول امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: بیش از 30 هزار زائر، مسافر و گردشگر از 28 اسفند 90 تا هشت فروردین 91 از مباحث و مطالب غرفه‌های این نمایشگاه استفاده کردند.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول