اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی

1600 نوعروس نیازمند روانه خانه بخت شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با آغاز سال نو، یک‌هزار و 600 نوعروس نیازمند روانه خانه بخت شدند.

1600 نوعروس نیازمند روانه خانه بخت شدند

حسین دشتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با تبریک آغاز سال نو و با اشاره به نامگذاری آن توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، این نامگذاری را نشانه درایت رهبری در شناخت نیاز جامعه ارزیابی کرد.

وی در ادامه ایام نوروز را یکی از فرصت‌های دینی- ملی در حوزه باور فرهنگی جامعه اسلامی برای انجام برخی سنت‌های نیکو از جمله تشکیل خانواده دانست.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره)استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: با آغاز سال نو، یک‌هزار و 600 نوعروس نیازمند در سطح استان با هزینه حدود 16 میلیارد ریال به خانه بخت رفتند.

وی افزود: براساس آخرین اطلاعات دریافتی، طی سال 90 نیز حدود 4 هزار و 100 نوعروس نیازمند در سطح استان با هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال روانه خانه بخت شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی با تقدیر از مشارکت‌های مردمی، کمک خیران را کمک حال بزرگی برای کمیته دانست و تصریح کرد: در ارتباط با مشارکت مردمی و خیران نیز باید اعلام کنم در سال 90 میزان مشارکتی حدود 15 میلیارد ریال از سوی خیران صورت گرفته است.

دشتی اظهار داشت: انفاق به نیازمندان علاوه بر اینکه موجب کاهش فقر و برقراری توازن اجتماعی می‌شود، بر روان انسان نیز اثر مطلوبی دارد که از جمله آنها می‌توان به ایجاد حس شادمانی، افزایش انرژی روحی و تقویت حس اعتماد به نفس در انسان اشاره کرد.

وی گفت: درباره اهمیت و ضرورت کمک به نیازمندان، توجه به امور آنان و برآورده ساختن نیازهایشان روایت‌های بسیار زیادی آمده است که وظیفه داریم نسبت به آنها بی‌توجه نباشیم.

دشتی تصریح کرد: در عین حال کمک‌هایی که به نیازمندان می‌شود باید با کمال شایستگی انجام گیرد تا به آبروی شخص نیازمند خدشه‌ای وارد نشود.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول