اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز تاکید کرد

توجه به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های رفاهی و تفریحی

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز بر توجه به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های رفاهی و تفریحی از سوی شهرداری در سال جدید تاکید کرد.

توجه به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های رفاهی و تفریحی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار داشت: اجرای فاز دوم تله‌کابین عون‌بن‌علی، برنامه‌ریزی برای اجرای دومین تله‌‌کابین تبریز در ائل‌گلی، ساخت سایت سورتمه‌سواری، احداث پردیس‌های سینمایی، احداث ده‌ها بوستان و پارک محله‌ای، احداث زمین‌های ورزشی در محلات، توسعه تجهیزات و امکانات بازی و تفریح در ائل‌گلی و پارک بزرگ از جمله برنامه‌های شهرداری در سال 91 است.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های زیبا‌سازی، نورپردازی، افزایش سطح خدمات فرهنگی و اجتماعی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای شهروندان و خانواده‌ها در قالب اجرای جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره تابستانی، ساخت کتابخانه‌ها، خانه‌های فرهنگ و فرهنگسراهای جدید همچنین ده‌ها طرح و برنامه دیگر نیز از برنامه‌های پیش‌بینی شده شهرداری برای تزریق نشاط و شادابی نزد شهروندان تبریزی در سال 91 است.

شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز در سایه حمایت‌های شورای اسلامی شهر امسال نیز تلاش مضاعفی در راستای پاسخگویی به نیازها و خواسته‌های به حق شهروندان انجام خواهد داد.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول