اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر:

مدیران بانک‌ها به بخش یانه‌سر مازندران توجه کنند/ 4 درصد از راه‌های روستایی یانه‌سر آسفالت است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهشهر خواستار توجه ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به متقاضیان طرح‌های خوداشتغالی در بخش یانه‌سر این شهرستان شد.

مدیران بانک‌ها به بخش یانه‌سر مازندران توجه کنند/ 4 درصد از راه‌های روستایی یانه‌سر آسفالت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمدرضا البرزی ظهر امروز در هفتمین نشست اعضای کارگروه اشتغال شهرستان بهشهر با بیان اینکه یکی از اهداف کلی دولت ارائه خدمات به نقاط محروم و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها است، اظهار داشت: اگر روستائیان را به بقا و ماندگاری در دیار خودشان ترغیب می‌کنیم باید اسباب ماندگاری آنها را هم فراهم کنیم.

وی از مدیران دستگاه‌ها اجرایی و بانک‌ها خواست تا توجه جدی و ویژه به بحث اشتغال و اختصاص وام‌های خوداشتغالی به متقاضیان وام‌ها در مناطق بالادست و کوهستانی شهرستان داشته باشند.

البرزی تصریح کرد: اشتغال در بخش کشاورزی با تهدید رو به رو است و باید مشکلات فعالان در این بخش را حل کنیم در غیر این صورت باید افرادی را ببینیم که به‌دلیل بیکاری سربار جامعه می‌شوند.

* تنها 4 درصد از راه‌های روستایی یانه‌سر بهشهر آسفالت است

نماینده دولت در بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود بر زیرسازی و آسفالت راه‌های بخش یانه‌سر از طریق دستگاه‌های مرتبط تاکید و خاطرنشان کرد: راه، محور توسعه و آبادانی است و اگر راه مناسبی نداشته باشیم نمی‌توانیم امیدوار به توسعه باشیم.

فرماندار بهشهر از آسفالت راه‌های روستایی بخش یانه‌سر گفت و اینکه از 300 کیلومتر راه روستایی این بخش 44 کیلومتر آن آسفالت شده این در حالی است که تنها 12 کیلومتر آن از جاده‌های روستایی است و بقیه در جاده مواصلاتی بهشهر به دامغان قرار دارد.

البرزی در پایان سخنان خود اذعان داشت: تصمیم داریم تا دو سال آینده همه راه‌های روستایی بخش یانه‌سر را آسفالت کنیم و در حال حاضر مناقصاتی گذاشته شد و یکی از پیمانکاران هم زیرسازی و آسفالت 80 کیلومتر از این مسیر را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول