اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد محقق شد

اعتبار 500 میلیون تومانی گلخانه‌های مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از اعتبار 5 میلیارد ریالی این نهاد برای اجرای 25 طرح گلخانه‌ای ویژه مددجویان این استان خبر داد.

اعتبار 500 میلیون تومانی گلخانه‌های مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد این استان طرح‌های اشتغال موفقی را اجرا کرده و این سیاست با جدیت بیشتر در سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.

 معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در راستای توسعه اشتغال این استان ایجاد مجتمع گلخانه‌ای به صورت انفرادی و با مشارکت 25 نفر از مددجویان در زمینی به مساحت 18 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت که در ابتدای سال جدید عملیات کشت آن شروع شده است.

 جعفری تصریح کرد: مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات اجرای این طرح گلخانه‌ای از اعتبارات امداد و مابقی از اعتبارات بانکی پرداخت شده است.

 وی بیان داشت: این طرح با به کارگیری تعداد 25 نفر نیروی انسانی در سال 91 به بهره‌برداری رسیده است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بالغ بر 230 میلیون ریال با همکاری نظام مهندسی کشاورزی در خصوص برگزاری 12 کلاس جهت آموزش مددجویان دنایی و فرزندان آنها هزینه شده و این دوره آموزشی اثرگذار بوده است.

 جعفری افزود: در سال جاری تعداد 27 طرح مشاغل خانگی، 91 طرح خوداشتغالی و نزدیک به  78 طرح کارانگیزی با اعتبارات حوزه حمایت در شهرستان دنا به مرحله اجرا رسیده است.

 وی اعتبار این تعداد طرح‌ها را 9 هزار و 722 میلیون ریال اعلام کرد.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول