اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خانه گرافیک اصفهان

مسابقه روز جهانی گرافیک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان گفت: هشتمین مسابقه طراحی پوستر گرافیک به مناسبت روز جهانی گرافیک توسط خانه گرافیک برگزار می‌شود.

مسابقه روز جهانی گرافیک برگزار می‌شود

امیرمسعود حلاج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان در راستای اهداف خود مبنی بر شناسایی و معرفی استعدادهای هنری و تولید آثار فاخر مسابقه طراحی پوستر را با موضوع روز جهانی گرافیک برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقه هشتمین دوره از مسابقات این واحد هنری است، تصریح کرد: آثار ارائه شده در مسابقه پوستر روز جهانی گرافیک باید با رویکرد فرهنگ و هنر ایرانی باشد و در آن از نمادها، نشانه‌ها و تصاویر متناسب استفاده شود.

مسئول خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان از دیگر شرایط شرکت در این مسابقه را این‌گونه بیان داشت: مضمون طراحی پوستر باید روز جهانی گرافیک باشد و از درج آرم و نام خانه گرافیک و حوزه هنری در پوستر خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر سه اثر را به این مسابقه ارسال کند، اضافه کرد: باید آثار صرف شرکت در این مسابقه طراحی و چنانچه در نمایشگاه دیگری ارائه شده باشد قابل قبول نیست.

حلاج که آخرین مهلت ارسال آثار را تا 17 اردیبهشت سال جاری دانست، افزود: داوری آثار 21 اردیبهشت و برگزاری نمایشگاه از روز 25 تا 31 اردیبهشت و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز نفرات برتر نیز در روز 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری است.

وی با بیان اینکه طراحی آثار با تکنیک آزاد است، ادامه داد: آثار ارسالی در اندازه 100 در 70 با فرمت Tif –150 Dpi طراحی و بر روی لوح فشرده به همراه پرینت رنگی آثار در اندازه A3 به دبیرخانه ارسال شود.

مسئول خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان تأکید کرد: جوایز این مسابقه شامل دیپلم افتخار و مبلغ 7 میلیون ریال برای نفر اول، نفر دوم مبلغ 5 میلیون ریال، مبلغ 3 میلیون ریال برای نفر سوم و لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال برای نفرات چهارم تا دهم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت فرم شرکت در مسابقه از طریق سایت www.artesfahan.ir  اقدام کنند، اظهار داشت: شرکت‌کنندگان آثار خود را به نشانی دبیرخانه، اصفهان خیابان آبشار اول پارک ایثارگران خانه هنرمندان خانه گرافیک اصفهان ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 6624300 – 6636399 – 0311 تماس بگیرند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول