اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

3 پروژه بزرگ گلستان با حضور مهمان ویژه افتتاح می‎شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: سه پروژه بزرگ گلستان با حضور مهمان ویژه در بهار امسال افتتاح می‎شود.

3 پروژه بزرگ گلستان با حضور مهمان ویژه افتتاح می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت در حاشیه دیدار با جمعی از مدیران دستگاه‎های اجرایی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در سال گذشته با تلاش و پیگیری‎های مدیران پروژه‎های بسیار خوبی در گلستان مورد بهره‎برداری و یا کلنگ‌زنی شده است.

وی کلنگ‎زنی سند نرماب مینودشت، راه آهن گرگان به اینچه برون، بیمارستان آیت‎الله طاهری، افتتاح 5 هزار و 60 واحد مسکن مهر، چندین طرح اقتصادی، افتتاح نیروگاه علی‎آبادکتول، کارخانه سیمان پیوند مینودشت و... را از بهترین اقدامات انجام شده در سال 1390 در گلستان برشمرد.

قناعت با اشاره به اینکه در اواخر سال گذشته نیز سامانه دیجیتال صدا و سیمای مرکز گلستان راه‎اندازی شد خاطر نشان کرد: با افتتاح این سامانه 16 شبکه تلویزیونی و شبکه رادیویی در گلستان قابل دریافت است.

این مسئول استانی با اشاره به اقدامات و پروژه‎هایی که برای سال 1391 در نظر گرفته شده گفت: در بهار امسال شاهد افتتاح سه پروژه بزرگ فرودگاه کلاله، 7 هزار مسکن مهر و راه جنگل گلستان با حضور مهمان ویژه خواهیم بود.

استاندار گلستان آبگیری سد کبودوال، فاز اول بندر خواجه نفس، افتتاح مسکن مهر ویلایی در گلستان، افتتاح بیمارستان شهید صیاد شیرازی، کمربندی علی‌آبادکتول، افتتاح پایگاه اطفا حریق در سفر چهارم رئیس جمهور، افتتاح باند شمالی کمربندی گرگان، افتتاح راه آهن گرگان به اینچه‌برون و... را از اهم اقداماتی دانست که در سال 1391 محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دو کلنگ‎زنی حیاتی در این سال برای گلستان رقم خواهد خورد اذعان داشت: فاز یک جزیره آشوراده و راه آهن گرگان به مشهد دو پروژه بزرگی است که در این سال کلنگ‌زنی خواهد شد و سرمایه‎گذار و پیمانکار آنها نیز انتخاب شده است.

قناعت با بیان اینکه در این سال باید صنعت گردشگری را در استان تقویت کنیم متذکر شد: جهت حرکت گردشگری استان از گردشگری گذری به صورت حرفه‎ای در حال حرکت است و افزایش 28 درصدی اقامت در هتل‎ها حکایت از یک سیر صعودی در این عرصه را دارد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول