اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اورژانس 115 محمودآباد خبر داد

افزایش 47 درصدی ماموریت‌های اورژانس در محمودآباد

خبرگزاری فارس: سرپرست اورژانس 115 محمودآباد از افزایش 47 درصدی ماموریت‌های مرکز محمودآباد در 13 روز نوروز امسال خبر داد.

افزایش 47 درصدی ماموریت‌های اورژانس در محمودآباد

حمیدرضا فرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد با اشاره به انجام 227 ماموریت در 13 روز نوروز 91 بیان کرد: با توجه به این تعداد، ماموریت مرکز اورژانس محمودآباد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 درصد افزایش داشته است.

سرپرست اورژانس 115 محمودآباد افزود: در این مدت 64 مصدوم و دو کشته ناشی از تلفات تصادفات در محمودآباد که هر دو مورد عابر پیاده بوده به ثبت رسیده است.

فرنیا مسمومیت غذایی را شش مورد و گازگرفتگی را دو مورد اعلام و افزود: در همه این موردها به موقع به وضعیت آنها رسیدگی شد و تلفات جانی دربر نداشت.

وی با اشاره به اینکه 66 مورد مصدوم و کشته در حوادث جاده‌ای در ایام نوروز داشته‌ایم، تصریح کرد: از این تعداد 22 نفر زن و 44 نفر مرد بودند که دو نفر کشته شده عابر مرد بوده‌اند.

سرپرست اورژانس 115 محمودآباد اضافه کرد: بر اساس جمع‌بندی گزارش‌ها، شش موتورسوار، 11 عابر پیاده، 16 راننده و 33 سرنشین مجموع تعداد حوادث و سوانح رانندگی شهرستان بوده‌اند.

فرنیا در پایان اذعان کرد: به جرأت می‌توان گفت کمتر از 10 درصد مردم با خدمات اورژانس و همچنین اقدامات اولیه امداد و کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان آشنا هستند و جا دارد که شرایط آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم در سطح شهرستان‌ها فراهم شود تا مردم بتوانند هرچه بیشتر خادمان خود را در مرکز فوریت‌ها و مراکز امدادی یاری کنند. 

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول