اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر گچساران عنوان کرد

مراجعه 10 هزار مسافر به خیمه‌های نماز هلال احمر

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 10 هزار مسافر از خیمه‌های نماز جمعیت هلال احمر گچساران به منظور اقامه نماز استفاده کرده‌اند.

مراجعه 10 هزار مسافر به خیمه‌های نماز هلال احمر

سید ابوالفتح بهنامیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: چادر پاسخگویی به مسائل شرعی با استقرار روحانی در ورودی‌‌های شهر گچساران در راستای پاسخگویی به سؤالات شرعی مورد نیاز مسافران نوروزی ایجاد شده است.

بهنامیان افزود: در کنار پاسخگویی به مسائل و پرسش‌های شرعی مسافران نوروزی، بسته‌های فرهنگی شامل سی‌دی‌های مذهبی، بسته‌های آموزش قرآن، نماز و کتابچه‌های احکام، قرآن، نهج‌البلاغه و دیگر اقلام مذهبی و فرهنگی در میان مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

* توزیع بیش از 60 هزار بروشور و اقلام فرهنگی در میان مسافران نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران از توزیع بیش از 60 هزار بروشور و اقلام فرهنگی در میان مسافران نوروزی خبر داد و ادامه داد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از 6 هزار مسافر نوروزی برای راهنمایی و دریافت سؤالات شرعی خود به چادرهای پاسخگویی مسائل شرعی مراجعه کرده‌اند.

بهنامیان با اشاره به برپایی خیمه‌های نماز در ورودی‌های گچساران، تصریح کرد: این چادرها در کنار چادرهای پاسخگویی به مسائل شرعی مسافران نوروزی به منظور دسترسی آسان مسافران به مکانی برای برگزاری نمازهای اول وقت برپا شده است.

وی ادامه داد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون افزون بر 10 هزار مسافر و گردشگر نوروزی در خیمه‌های نماز هلال احمر گچساران به اقامه نماز جماعت پرداخته‌اند.

* اهدای 3 هزار جعبه کمک‌های اولیه به مسافران نوروزی

مقام عالی جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به ضرورت وجود جعبه کمک‌های اولیه در طول سفرهای نوروزی گفت: در طول سفرهای نوروزی امکان به وقوع پیوستن اتفاقات غیرمترقبه وجود دارد که به همین منظور هلال احمر گچساران اقدام به توزیع بیش از 3 هزار جعبه کمک‌های اولیه به مسافران نوروزی کرده است.

بهنامیان 13 فروردین را روز استفاده از هوای پاک و طبیعت دانست و افزود: 13بدر از روزهای نوروز است و مردم ایران این روز را در دامان طبیعت و همراه با خویشان و دوستان خود سپری می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه امدادگران جمعیت هلال احمر گچساران در روز 13 فروردین گفت: این جمعیت آماده ارائه هرگونه خدمات امدادی و حمایتی در روز 13 فروردین به همشهریان گچسارانی است.

بهنامیان افزود: پیش‌‌بینی‌‌های لازم برای مقابله با حوادث احتمالی اندیشیده شده است و امدادگران و پرسنل هلال احمر در کنار دیگر نیروهای امدادی گچساران آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/س10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول