اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

220 هزار گردشگر نوروزی در کمپ‌های شهرداری خرم‌آباد اسکان یافتند

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: 222 هزار و 494 گردشگر نوروزی از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز سیزدهم فروردین در کمپ‌های اقامتی شهرداری در خرم‌آباد اسکان داده شدند.

220 هزار گردشگر نوروزی در کمپ‌های شهرداری خرم‌آباد اسکان یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، محمدحسین‌پور با بیان اینکه 222 هزار و 494 گردشگر نوروزی از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز سیزدهم فروردین در کمپ‌های اقامتی شهرداری در خرم‌آباد اسکان داده شدند، اظهار داشت: در همین ارتباط طی 24 ساعت گذشته 8 هزار و 104 گردشگر نوروزی در این کمپ‌ها اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: تأمین و فراهم کردن خدمات و امکانات رفاهی و اقامتی مورد نیاز گردشگران از جمله اقدامات شهرداری خرم آباد در ایجاد کمپ‌ها برای آسایش گردشگران است.

حسین‌پور اضافه کرد: امسال در ایام تعطیلات نوروز، اقدامات و برنامه‌های فرهنگی و هنری شاد و مفرحی برای گردشگران نوروزی در شهر خرم‌آباد اجرا شده است.

وی گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی درمبادی ورودی شهر، برپایی سفره هفت‌سین، پیش‌بینی محل‌هایی برای اسکان مسافران نوروزی، آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی و اتوبوس‌رانی و دستگاهای مربوطه از دیگر اقدامات شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی به شمار می‌رود.

به گفته حسین‌پور، بیش از 350 چادر برای مسافران نورزی توسط شهرداری خرم‌آباد برپا شده و تمام امکانات رفاهی ارائه شده به مسافران از جمله چادرها رایگان است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول