اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان قم:

پیام 12 فروردین به دنیا صادر شده است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: پیام حماسه 12 فروردین دیگر به جغرافیای جمهوری اسلامی محدود نمی‌شود بلکه به تمام دنیا صادر شده است.

پیام 12 فروردین به دنیا صادر شده است

ابوالفضل ملاحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) به این دلیل که مردم‌سالاری دینی را در عمل به صحنه بیاورد، نوع نظام را در جریان پیروزی انقلاب به رأی گذاشت.

وی ادامه داد: مطرح شدن موضوع همه‌پرسی در سال 58 در راستای نگرش امام خمینی(ره) به نقش مردم در شکل‌گیری یک نظام الهی بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم اضافه کرد: شرکت بی‌نظیر مردم و رأی دادن اکثریت قاطع به جمهوری اسلامی در این انتخابات، نشان‌دهنده خواست مردم در تشکیل نظامی بود که ارکان آن بر اساس اصول اسلام اداره می‌شود.

وی گفت: اگر این انتخابات برگزار نمی‌شد، امروز دشمنان برای زیر سوال بردن جمهوری اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند اما برگزاری این انتخابات سبب شد برای بدخواهان انقلاب بهانه‌ای باقی نماند.

ملاحسنی افزود: این تدبیر امام خمینی بود که مردم بتوانند آزادانه در انتخابات شرکت کنند و خود نظامی که قرار است در کشور مستقر شود را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: رأی قاطع مردم به جمهوری اسلامی نشان‌دهنده این حقیقت است که مردم بر برقراری حکومتی بر اساس احکام اسلام مصمم بوده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم ادامه داد: نظر مردم در انتخابات 12 فروردین به تمام دنیا به صورت قاطع و روشن اعلام شد و تمام دنیا در این روز متوجه شدند مردم ایران از نظام‌های مادی لیبرالیستی و سوسیالیستی گریزان بوده و خواهان حکومت عدالت و ولایت هستند. 

وی خاطر نشان کرد: مردم هم در دوران پیروزی انقلاب و هم در جریان هشت سال دفاع مقدس نشان داده‌اند که خواهان چه نوع حکومتی هستند و پس از آن نیز بر سر این انتخاب ایستاده‌اند.

ملاحسنی تاکید کرد: حضور مردم در این 33 سال در صحنه‌های مختلف نظام حضور بسیار تاثیرگذار و تعیین‌کننده بوده است همانطور که اگر مردم در 12 فروردین به جمهوری اسلامی مهر تائید نمی‌زدند، این نظام هیچ‌گاه شکل نمی‌گرفت.

وی یادآور شد: حضور با صلابت و با نشاط مردم ایران در تمام عرصه‌ها نویدبخش تمام آزادی‌خواهان جهان است و به الگویی برای کسانی تبدیل شده که می‌خواهند در برابر زیادی‌خواهان عالم بایستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم اظهار کرد: حضور مردم در حماسه‌های بزرگی مانند 9 دی و انتخابات 12 اسفند نیز در امتداد همین حضور در 12 فروردین است.

وی افزود: در طول مسیر سختی که مردم ما در 33 سال پس از پیروزی انقلاب طی کرده‌اند، هر حرکتی سبب تکامل بیشتر این مردم و نظام شده‌ است.

ملاحسنی در پایان گفت: امروز پیام حماسه 12 فروردین دیگر به جغرافیای جمهوری اسلامی محدود نمی‌شود و به تمام دنیا صادر شده است، از این‌رو ملت‌های مسلمان دنیا در الگوگیری از انقلاب اسلامی، حکومت‌های مستبد و وابسته را یکی پس از دیگری سرنگون می‌سازند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول