اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

12 فروردین از اعیاد بزرگ ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان بروجرد گفت: 12 فروردین از اعیاد بزرگ ملت ایران است.

12 فروردین از اعیاد بزرگ ملت ایران است

حجت‌الاسلام شجاع‌الدین حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد ضمن تبریک 12 فروردین گفت: 12 فروردین ملت ایران به احترام امام راحل و سرنوشت خود به پای صندوق‌ها آمدند تا رکوردی بی‌نظیر را در تاریخ جهان ثبت کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران آزادانه در این انتخابات شرکت کردند، اظهار داشت: در رفراندوم 12 فروردین آزادی در انتخابات بود، به گونه‌ای که حضرت امام(ره) فرمودند در آن فرم هر چه دلتان می‌خواهد بنویسید و آن حکومتی که دلخواهتان است را انتخاب کنید.

امام جمعه موقت شهرستان بروجرد گفت: مردم در 12 فروردین 58 آزادانه به جمهوری اسلامی آری گفتند و این حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 فروردین 58 در تاریخ ثبت شد.

وی افزود: امام(ره) در آستانه رفراندوم بزرگ 12 فروردین پیامی دادند که در آن پیام بر ضرورت شرکت همه مردم در انتخابات چه زن و مرد و چه مسلمان و غیر مسلمان و فرقه‌های مختلف غیر مسلمان تأکید شده بود.

حسینی یادآور شد: ملت ایران با تمام وجود با شرکت در رفراندومی بزرگ و بی‌سابقه شرکت کردند با حدود 99 درصد رأی به نظام جمهوری اسلامی آری گفتند و به فرمان امام لبیک گفتند.

امام جمعه موقت شهرستان بروجرد ضمن تأکید گرامی داشت این روز تاریخی گفت: چنین آزادی عملی در هیچ جای دنیا نمونه ندارد و این امر نشان‌دهنده قدرت الهی و معنوی امام خمینی(ره) بوده است، که با متکی به خداوند بودن ملت ایران را به خوبی شناخته بود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول