اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

12 فروردین روز تجلی حکومت عدل الهی است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اعلام کرد: 12 فروردین روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران و روز تجلی حکومت عدل الهی است.

12 فروردین روز تجلی حکومت عدل الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت 12 فروردین با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد: یوم‌الله 12 فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران و تجلی حکومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال‌طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.

این بیانیه می‌افزاید: 12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی از شکل حکومت خود در جهان است و در این روز فرخنده خون تازه‌ای در شریان‌های هستی ایران جاری شد و جانی دوباره به پیکر اسلام و روح امید در کالبد زمانه دمیدن گرفت و روز نویدبخشی پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل است.

در ادامه بیانیه آمده است: یوم‌الله 12 فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت‌های استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است که می‌توان آن را در تاریخ معاصر بی‌نظیر دانست که تاکنون هیچ رفراندومی با این گستردگی و اهمیت در کشوری اتفاق نیفتاده است و به درستی که ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین سال 1358 با رأی قاطع «آری» و حداکثری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران مهر تأیید زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رساندند.

در این بیانیه ذکر شده است: در این روز عظیم مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی برای تحکیم ارکان انقلاب، وحدت ملی و یکپارچگی خود را به منظور تشکیل حکومتی اسلامی به نمایش گذاشتند و با این انتخاب آگاهانه طومار استبداد و ظلم 2500 ساله رژیم ستم‌شاهی را برچیدند و دوران سیاه استعمار و استبداد را به زباله‌دان تاریخ سپردند و این همان تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی و بیانگر این واقعیت است که مردم مبارز ایران، ملتی عدالتخواه و آزادی‌طلب هستند و هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به بیگانگان نمی‌دهند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن تبریک سالروز دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی، تداوم و انسجام در تحقق آرمان‌های اصیل امام راحل و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی را مهم‌ترین اصل در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام می‌داند و با تاکید بر آموزه‌های مقام معظم رهبری در پیام نوروزی امسال به منظور شکوفایی هر چه بیشتر نظام مقدس اسلامی، حضور ملت در عرصه‌های مختلف را نقطه عطف در تحقق منویات پیام نوروزی برمی‌شمارد.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول