اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجستان:

برای نخستین‌ بار پلیس‌راه در بجستان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بجستان از تشکیل و راه‌اندازی پلیس‌راه در این شهر خبر داد.

برای نخستین‌ بار پلیس‌راه در بجستان راه‌اندازی شد

محمد صولتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: از 25 اسفندماه سال گذشته و هم‌زمان با آغاز به کار ستاد دائمی سفرهای نوروزی، برای نخستین‌‍‌ بار پلیس‌راه تشکیل و راه‌اندازی شده که در این‌باره تأمین پرسنل، نیرو و خودرو شده است.

وی با بیان اینکه بجستان ورودی خراسان‌رضوی محسوب می‌شود، ادامه داد: ستاد دائمی سفر با برگزاری جلسات متعدد، تقسیم کار و ساماندهی فعالیت‌ها شروع به کار کرده که این اقدامات شامل استقرار پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، اورژانس، هلال‌احمر، زیباسازی فضاهای سبز شهری و برپایی نمادهای نوروزی مانند هفت‌سین است.

وی گفت: پایگاه‌های هلال‌احمر در 2 رده شهری و جاده‌ای استقرار یافته‌اند که پایگاه‌‌های جاده‌ای در کیلومتر 8 بجستان به مشهد و شهر یونسی مستقر شده‌اند و پایگاه شهری به ‌‌طور 24 ساعته ارائه خدمات می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به استقرار پایگاه‌های هلال‌احمر به صورت موقت و دائم، تجهیزات امداد و نجات بجستان به‌سازی و بکارگیری شده است.

صولتی خاطرنشان کرد: اورژانس جاده‌ای در 6 پایگاه استقرار پیدا کرده‌اند که این پایگاه‌ها در مسیرهای گناباد، بردسکن، یونسی، زین‌آباد، جزین و فخرآباد برپا شده است که فاصله هر ایستگاه تا ایستگاه بعدی 20 کیلومتر است که در صورت بروز حادثه امدادگران پس از 6-7 دقیقه به محل اعزام می‌شوند.

وی با توجه به اینکه افزایش حجم سفر و کاهش حوادث جاده‌ای را شاهد بوده‌ایم اظهار کرد: برای نخستین‌ بار ایستگاه اطلاع و امدادرسانی ویژه خواهران در ورودی  فردوس به بجستان استقرار پیدا کرده است.

وی افزود: در حاشیه جاده ورودی شهر، مجتمع فرهنگی و رفاهی با بخش خصوصی و در مراحل پایانی کار است که با انعقاد قراردادی بخشی از این مجتمع به ‌صورت موقت پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بجستان است و برای سال آینده در مجاورت این مجتمع پایگاهی به صورت دائمی ساخته و بنا می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول