اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

12 فروردین نمونه بارز مردم‌سالاری دینی در جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: 12 فروردین در ایران نمونه بارز بالاترین دموکراسی و مردم‌سالاری دینی در جهان است.

12 فروردین نمونه بارز مردم‌سالاری دینی در جهان است

حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه روز جمهوری اسلامی روز بزرگی برای ملت ایران است، یادآور شد: در این روز همه مردم به نظام جمهوری اسلامی در همه پرسی رأی مثبت دادند.

وی افزود: روز 12 فروردین نمونه بزرگ مردم‌سالاری دینی اتفاق افتاد و وقوع چنین اتفاقی در جهان بی‌نظیر است و تمامی آحاد مردم ایران با توجه به گرایش دینی که داشتند به فرمایش امام خمینی(ره) لبیک گفتند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در روز دوازدهم فروردین ملت ایران در همه پرسی آزاد شرکت کردند و به نظام جمهوری اسلامی و امام خمینی(ره) رأی مثبت دادند، ادامه داد: مردم ایران در سرنوشت مملکت خویش همواره دخیل بوده‌اند و خود لحظات حساس را رقم زدند.

وی گفت: مردم ایران هم‌چنین در انتخابات نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و انتخاب رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور می‌یابند و به طور مستقیم آینده کشور را در مقاطع مختلف رقم می‌زنند.

رهبر به اقدامات برخی افراد اخلالگر که قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دارند اشاره کرد و گفت: باید در مقابل برخی افراد که عددی نیستند و در گوشه‌ و‌ کنار کشور برخی حوادث را هدایت می‌کنند، ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: حوادث انتخابات سال 88 نمونه‌ای از این خط‌شکنی‌های افراد فریب خورده در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران بود که مردم ولایت‌مدار و دیندار ایران این فتنه را سرکوب کردند.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: حرکت‌هایی که عده‌ای خرابکار در برهه‌های مختلف تاریخ پس از انقلاب بر علیه نظام جمهوری اسلامی به کار بستند، همانند قطره‌ای در مقابل دریای عظمت مردم ایران است که راه به جایی نمی‌برد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول