اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت الاسلام عبدالهی:

مردم در 12 فروردین حکومت متعالی را انتخاب کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: مردم در 12 فروردین 58 با رأی قاطع خود، عملا حکومت اسلامی را بهترین و کاملترین نوع حکومت برای اداره کشور ایران انتخاب کردند.

مردم در 12 فروردین حکومت متعالی را انتخاب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت الاسلام عبدالخالق عبدالهی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه گفت: ملت ایران به رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای در جهان به کشوری الگو و تأثیرگذار تبدیل شده است و امروز شاهدیم که انقلاب اسلامی ایران به تمامی کشورهای آزادی خواه صادر شده است

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه این کشور همیشه مورد عنایت و توجه ولی عصر (عج) بوده است، افزود: در کشورهای اروپایی که روزگاری از نظر اقتصادی خود را آقای دنیا معرفی می کردند، الان شاهد اعتصابات و تظاهرات مردم هستیم که می خواهند از این فاجعه اقتصادی کنونی رهایی یابند.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: جمهوری اسلامی ایران با استعانت از خداوند متعال و همراهی و همدلی ملت پرافتخارش در حال فتح یکایک قله های توسعه و پیشرفت است، این در حالی است که در دنیای پیرامون شاهد شکستها و رسوایی های دشمنان بشریت و اسلام هستیم.

حجت الاسلام عبدالهی افزود: جنبش وال استریت سراسر کشور آمریکا را فرا گرفته است و مردم این کشور خواهان رسیدن به حقوق حقه خود در مقابل قشر اندکی از افراد ثروت جامعه شان هستند و سران این دولت ها باید خود را خدمتگزار مردم و ملتهایشان بدانند و برای رفاه و آسایش مردم خود تلاش کنند و دخالت های بی مورد خود در اداره دیگر کشورهای دنیا را کم کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: فردا برای هر ایرانی و هر مسلمانی روز بزرگ و پرافتخاری است و مردم در 12 فروردین 58 با رأی قاطع خود، عملاً حکومت اسلامی را بهترین و کاملترین نوع حکومت برای اداره کشور ایران انتخاب کردند.

وی افزود: 12 فروردین، عید و جشنی بزرگ برای ملت آزاده و سر افزار ایران است.

عبدالهی در پایان تأکید کرد: مردم ایران بعد از گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی، همچنان مستحکم در پشت سر نظام و ولایت فقیه ایستاده اند و خود را سربازان ولایت و رهبری می دانند.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول