اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی استان قزوین خبر داد

راهنمایان سیار ستاد اسکان در استان قزوین همراه گردشگران

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: در راستای راهنمایی و هدایت گردشگران در استان قزوین راهنمایان سیار اسکان به ارائه خدمات به مسافران می‌پردازند.

راهنمایان سیار ستاد اسکان در استان قزوین همراه گردشگران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین نادر محمدی گفت: یکی از موارد مهم در سفر امکان اقامت مناسب است که می‌تواند سفر خوشی را برای گردشگران ایجاد کند، به همین منظور معاونت اسکان ستاد تسهیلات استان با استقرار راهنمایان سیار توانسته گردشگران نوروزی را به مکان‌های آماده برای اقامت راهنمایی کند.

محمدی با اشاره به روند رو به رشد مسافران اقامتی در قزوین افزود: سال 91 میزان اقامت در استان قزوین بسیار چشمگیر بوده و معاونت اسکان و پذیرایی ستاد در استان با استقرار راهنمایان سیار که در مبادی ورودی شهرها و مراکز اطلاع‌رسانی حضور دارند کار راهنمایی مسافران به مراکز اسکان را انجام داده و گردشگران با خاطری آسوده می‌توانند اسکان مناسبی داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به افزایش میزان اقامت مسافران در استان ستاد اسکان آموزش و پرورش مدارس بیشتری را برای اقامت گردشگران در مواقع اضطراری تجهیز و آماده بهره‌برداری کرده است.

معاون گردشگری یکی از اقدامات خوب ستاد تسهیلات سفر در سال 91 را استقرار راهنمایان گردشگری در ستادهای مرکزی اسکان استان برشمرد و افزود: به منظور ترغیب گردشگران ورودی به قزوین برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری، راهنمایان محلی را در مراکز اسکان مستقر کرده تا در زمینه ارائه اطلاعات گردشگری به مسافران فعالیت کنند.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول