اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان:

12 فروردین روز تاریخی میثاق مردم با نظام است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 12 فروردین روز تاریخی میثاق مردم با نظام است که باید به تداوم نظام جمهوری اسلامی در سایه این روز پرداخت.

12 فروردین روز تاریخی میثاق مردم با نظام است

حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 12 فروردین یکی از مقاطع تاریخی و سرنوشت‌ساز نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه روز جمهوری اسلامی مهم‌ترین روز نظام اسلامی است تصریح کرد: در این روز مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی میثاق خود را با انقلاب اسلامی محکم‌تر کردند.

دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اهداف امام خمینی (ره) از پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: هدف امام راحل از به همه‌پرسی گذاشتن نظام جمهوری اسلامی انتخاب این نظام توسط مردم بود.

وی با بیان اینکه در روز 12 فروردین مردم با رأی قاطع نظام جمهوری اسلامی را به عنوان نظام مورد قبول خود انتخاب کردند خاطر نشان کرد: مشروعیت نظام در این روز توسط مردم رقم خورد.

عبادتی 12 فروردین را روز تاریخی و میثاق مردم با نظام عنوان کرد و یادآور شد: باید به تداوم نظام جمهوری اسلامی در سایه این روز پرداخت.

وی بر لزوم پررنگ کردن اهمیت روز 12 فروردین در جامعه تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در این زمینه انجام شود.

دبیر جبهه رهپویان انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی باید به پشتوانه مردم راه خود را ادامه دهد اذعان داشت: باید پشتوانه مردمی نظام در همه عرصه‌ها حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره در 33 سال گذشته از اهداف و آرمان‌های نظام دفاع کرده‌اند خاطر نشان کرد: حضور مردم در صحنه همواره موجب بالندگی نظام در عرصه‌های بین‌المللی شده است.

عبادتی یادآور شد: مردم نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کرده و با رأی 98 درصدی به اهداف نظام تاکنون به خوبی از این اهداف دفاع کرده‌اند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول