اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

12 فروردین روز تحقق وحدت ملی و بلوغ سیاسی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: 12 فروردین روز تحقق وحدت ملی و بلوغ سیاسی ملت ایران است.

12 فروردین روز تحقق وحدت ملی و بلوغ سیاسی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در جمع مدیران شهرداری اظهار کرد: در روز 12 فروردین سال 58، امام(ره) نظام را به رأی مردم گذاشتند و بیش از 98 درصد مردم هم به آن رأی مثبت دادند و این امر بیانگر اهمیت نظر و رأی مردم برای امام(ره) بود، و نخستین حرکت ایشان بعد از پیروزی انقلاب برای اینکه مردم را در حرکت جامعه قرار دهند برگزاری رفراندوم بود.

وی تصریح کرد: یوم‌الله 12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه‌پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شکل حکومت خود در جهان بود که امروز سی و سومین سالگی آن را جشن گرفته و به سوی افق سند چشم‌انداز بیست ساله شتابان در حرکت هستیم.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، موجبات ماندگاری آن را فراهم آورده است، تاکید کرد: حمایت همه‌جانبه ملت از نظام جمهوری اسلامی بیانگر بالندگی و رشد این نظام و رضایت‌مندی عمومی از عملکرد آن به شمار می‌رود.

نوین در بخش دیگری از سخنان خود همچنین با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی ایران همواره بر سر موازین و آرمان‌های خود ایستاده است، خاطرنشان کرد: در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی، ملت ما هرگز از شعار حقیقی آن روز عدول نکرده و حتی سعی کرده در برهه‌های مختلف تاریخی با خنثی کردن توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان، اقتدار نظام را به ظهور برساند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه انتخابات حضوری پرشور داشتند و در این دوره از انتخابات هم نشان دادند که همچنان برای این انقلاب سرمایه‌گذاری می‌کنند و با عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری، مشارکت بالایی در انتخابات داشتند و عمق اعتقاد خود را به شهدا ،مقام معظم رهبری و نظام اسلامی‌شان دادند.

شهردار تبریز تاکید کرد: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای نشانگر وفاداری آنها به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نوین از همه شهروندان خواست در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با حضور پرشور خود نمایندگان اصلح و شایسته را انتخاب کنند.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول