اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد

برگزاری جشن 12 فروردین در بزرگ‌ترین بازارچه خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری جشن 12 فروردین در بزرگ‌ترین بازارچه نوروزی صنایع دستی این استان در بوستان ملی باباامان خبر داد.

برگزاری جشن 12 فروردین در بزرگ‌ترین بازارچه خراسان شمالی

حسین ثابت‌قدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این مراسم فرهنگی و هنری در صورت مساعد بودن هوا برای مهمانان و شهروندان استان به اجرا در می‌آید.

وی افزود: برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری این برنامه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت سالروز جمهوری اسلامی انجام شده که منوط به مساعد بودن هوا است.

ثابت‌قدم توزیع اقلام فرهنگی در بین مسافران نوروزی را از اقدامات این اداره کل هم‌زمان با سفرهای نوروزی برشمرد و گفت: علاوه بر این مساجد بین راهی نیز برای استفاده مسافران آماده شد.

وی همچنین از هنرنمایی هنرمندان موسیقی محلی و مقامی شهرستان شیروان در پارک کوثر برای مسافران نوروزی خبر داد و افزود: این برنامه در پارک این شهر برای مسافران ارائه می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هدف از اجرای این‌گونه برنامه‌ها را آشنایی مسافران نوروزی با موسیقی محلی و مقامی این شهرستان و منطقه عنوان کرد.

خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول