اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای فرهنگ عمومی سوادکوه:

12 فروردین طلیعه برقراری حکومت الهی در جهان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه با اشاره به برگزاری همه‌پرسی تعیین حکومت در ایران، گفت: 12 فروردین طلیعه برقراری حکومت الهی در جهان است.

12 فروردین طلیعه برقراری حکومت الهی در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی سوادکوه در سال 91، گفت: مردم ایران در 12 فروردین ماه سال 1358 با تعیین حکومت، خود مسیر آینده را روشن و برای دستیابی به اهداف بلند آن مجاهدت کرده‌اند.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه، افزود: رای مردم ایران به جمهوری اسلامی با فرمانبرداری از ولی فقیه زمان انجام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به رای حداکثری به این نظام اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با تعیین چارچوب‌های دینی خود در جهان پرآوازه شده است و دشمنان برای جلوگیری از گسترش آن انواع و اقسام موانع را برای این نظام به وجود آورده‌اند.

ذاکری خطیر به مفاهیم نوین جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ما بر پایه ولی فقیه و دستورات فقه شیعی اداره می‌شود و آینده روشن آن با پیروی از دستورات ولی امر محقق می‌شود.

فرمانده بسیج طلاب شهرستان سوادکوه به شرایط سال 58 اشاره کرد و گفت: حضور نیروهای سیاسی مختلف با عنوان‌ها، آرمان‌های مختلف و تفاوت‌های بنیادین در روش‌ها و رفتارهای فعالان سیاسی در اوایل انقلاب گسترده و پرتنش بوده است.

وی موفقیت نظام اسلامی را بر پایه تبعیت از دستورات امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و دفاع از ولایت فقیه توصیف کرد و گفت: به قول امام راحل، 12 فروردین از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول