اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی:

رسانه‌ها برای فرهنگ سازی تولیدات ایرانی آمادگی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی گفت: رسانه‌ها برای فرهنگ سازی تولیدات ایرانی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که توسط رهبر معظم انقلاب نام‌گذاری شده، آمادگی دارند.

رسانه‌ها برای فرهنگ سازی تولیدات ایرانی آمادگی دارند

سهراب ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به تأثیرگذاری رسانه‌ها در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: رسانه‌های استان این آمادگی را داشته تا با انتشار گزارش‌ها، مقالات و اخبار ضرورت استفاده از کالاهای داخلی را برای عموم مردم تبیین کنند.

وی در عین حال تحقق تولید ملی را منوط به ارتقای سطح تولیدات واحدهای تولیدی صنعتی برشمرد و گفت:‌ باید اجناس تولیدی داخل با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار شود.

ابراهیمی تصریح کرد:‌کیفیت تولیدات داخلی بایستی به نقطه‌ای برسد که این کالاها علاوه بر تأمین نیاز داخل، به خارج از کشور نیز صادر شود.

وی اظهار داشت: با تحقق این برنامه علاوه بر اقبال بیشتر مردم برای استفاده از تولیدات داخل سبب افزایش ظرفیت واحدها و همچنین اشتغال‌زایی در کشور که اکنون به عنوان یک دغدغه مطرح بوده، خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان شمالی همچنین خواستار کاربردی شدن نام‌گذاری امسال با عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شد و گفت: این نام‌گذاری باید کاربردی و عملیاتی شده و تنها به بنرها و اطلاعیه‌ها محدود و بسنده نشود و همه دست‌اندرکاران این بخش باید سخنان رهبر انقلاب را عملی و نصب‌العین خود قرار دهند.

خراسان شمالی دارای 5 نمایندگی روزنامه‌های کثیرالانتشار، 5 نشریه محلی و 8 نمایندگی خبرگزاری است.

بیش از 200 نفر دست‌اندرکار مطبوعات و رسانه در خراسان شمالی در خانه مطبوعات عضویت دارند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول