اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع):

هدف جشنواره هجرت شناساندن عرصه‌های مختلف کار جهادی است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) گفت: هدف از برگزاری جشنواره هجرت شناساندن عرصه‌های گوناگون کارهای جهادی به آحاد مردم است.

هدف جشنواره هجرت شناساندن عرصه‌های مختلف کار جهادی است
علیرضا تواضع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه مقوله هنر از ارکان اساسی فرهنگ هر جامعه محسوب می‌شود، اظهار داشت: هنر در شکل‌گیری باورها و اعتقادات جامعه نقش اساسی ایفا می‌کند و چنانچه در راستای همراهی و کمک مردم باشد می‌تواند در پیشبرد اهداف و آرمان‌های جامعه موثر واقع شود.
وی با اشاره به جشنواره کشوری هجرت اظهار داشت: این جشنواره با هدف بهره‌گیری از هنر در راستای نشر و ترویج فرهنگ جهادی در دو حوزه فیلم و عکس با موضوعات بهداشت، درمان و محیط زیست، کشاورزی و منابع طبیعی بهسازی مرمت و زیبا سازی مدارس، آموزش و پروش و مهارتی، خدمات رسانی و محرومیت‌زدایی و همچنین عمران و سازندگی برگزار شد.
تواضع تأکید کرد: قطع به یقین برای ساختن فیلم‌ها و مستند‌ها داشتن حداقل یک فیلم نامه امری مسلم است و در آینده نیز برگزاری جشنواره با ترکیب مقاله و فیلمنامه همراه خواهد بود.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه برنامه‌های سال آتی بسیج سازندگی اظهار داشت: بر اساس سخنان رهبری، تعدادی از کارخانجات اقدام به ایجاد نمایشگاه محصولات تولیدی خود به قیمت تمام شده کارخانه برای ارائه به روستائیان کرده‌اند.
تواضع هدف از خدمت بسیج سازندگی را حمایت از تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: هدف اصلی از خدمت‌رسانی بسیج سازندگی حمایت و هدایت تولیدات داخلی و مصرف‌کنندگان تولیدات داخلی است و در این راستا در جهت اشتغال‌زایی نیز گام‌هایی برداشته شده است.
وی گفت: حضور هنرمندان متعهد در چنین عرصه خطیری به عزمی راسخ و ایمانی عمیق به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بیش از گذشته لازم و ضروری است.
تواضع اظهار داشت: برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری هجرت ضمن ارتباط مستمر با هنرمندان متعهد، می‌تواند زمینه خلق آثار فاخر و ارزشمندی را در استان فراهم آورد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول