اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس پلیس راهور کرمان تشریح کرد:

اعمال وضعیت تردد کامیون‌ها در کرمان

خبرگزاری فارس: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان چگونگی محدوده اعمال ممنوعیت و یا محدودیت ورود، تردد و توقف کامیون‌ها در سطح شهر کرمان را تشریح کرد.

اعمال وضعیت تردد کامیون‌ها در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود غفوریان پیش از ظهر امروز در شورای ترافیک استان کرمان اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان و جدول تنظیم شده، ورود کامیون‌ها به محدوده خدمات شهری جلوگیری و در سه بخش تقسیم‌بندی شده‌اند.
وی با بیان اینکه گروه‌ نخست شامل وسایل نقلیه‌ای است که مجاز به ورود و تردد روزانه در شهر کرمان هستند، افزود: کامیون‌هایی که مجاز به ورود به شهر کرمان با محدودیت تردد زمان و مکان هستند در گروه دوم این تقسیم‌بندی قرار دارند.
غفوریان بیان کرد: وسایل نقلیه‌ای که مجاز به ورود به شهر کرمان نیستند در گروه سوم قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: تانکرهای حامل مواد سوختی برای عرضه‌کنندگان درون شهری، کامیون‌های حامل مواد غذایی فاسد شدنی و دارویی و کامیون‌های حوزه خدمات‌عمومی مانند کامیون‌های حمل زباله، آبرسانی پارک‌ها و  آسفالت را از جمله وسایل نقلیه‌ای هستند که در گروه اول هستند.
غفوریان بیان کرد: کامیون‌هایی مانند آتش‌نشانی و هلال احمر که در حوزه امداد و نجات به کارگیری می‌شوند، خودروهای سنگین نظامی و انتظامی که انجام ماموریتشان مستلزم تردد شهری است و همچنین اتوبوس‌های درون‌شهری مانند سرویس‌های حمل و نقل عمومی نیز جزو وسایل نقلیه گروه اول هستند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان عنوان کرد: در گروه دوم نیز کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی، کامیون‌های حامل بار برای فروشندگان عمده مصالح ساختمانی، کامیون‌های حامل خودرو برای نمایندگان فروش، کامیون‌های حامل محمولات ادارات و سازمان‌ها و تانکرهای سوخت‌رسان برون‌شهری قرار دارند.
غفوریان بیان کرد: جرثقیل‌ها، تریلرهای حامل کانتینر که به گمرک کرمان مراجعه می‌کنند، کامیون‌های حامل خرده‌بار شرکت‌ها و موسسات حمل بار مستقر در کرمان، هر نوع کامیون که بر حسب ضرورت باید وارد شهر کرمان شده و یا از محدوده تعیین شده تردد کنند، اتوبوس‌های برون شهری که مبدا یا مقصدشان شهر کرمان است و وسایل نقلیه عمرانی مانند لودر و بیل مکانیکی نیز در گروه دوم قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: صدور مجوز برای رانندگان وسیله نقلیه گروه دوم بر اساس نظر پلیس انجام و مجوز لازم صورت می‌گیرد.
غفوریان گفت: کامیون‌های حامل مواد خطرناک، کامیون‌هایی و اتوبوس‌هایی که مبدا یا مقصدشان شهر کرمان نیست و تراکتورهای کشاورزی در گروه سوم قرار دارند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول