اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تائید پلیس راهور صورت می‌گیرد:

صدور مجوز برای تردد کامیون‌ها در کرمان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مدیریت صدور مجوزهای لازم برای رانندگان وسایل نقلیه سنگین که قصد ورود به محدوده خدمات شهری کرمان را دارند از سوی رئیس پلیس راهور در کمترین زمان انجام می‌شود.

صدور مجوز برای تردد کامیون‌ها در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان پیش از ظهر امروز در شورای ترافیک استان کرمان اظهار داشت: در حوزه جلوگیری از ورود کامیون‌ها به محدوده خدمات شهری نسبت به دیگر شهرها عقب هستیم و باید در این رابطه گام‌های بزرگ‌تری برداشته شود.
وی اجرای مصوبه شورای ترافیک مبنی بر جلوگیری از ورود کامیون‌ها به محدوده خدمات شهری کرمان را نقطه عطفی در فعالیت‌های انضباط بخشی ترافیکی دانست.   
چناریان با قدردانی از استاندار کرمان برای اجرای طرح جلوگیری از ورود کامیون‌ها به محدوده خدمات شهری کرمان عنوان کرد: اگر این طرح پیش از این در کرمان اجرایی شده بود از کشته شدن چندین نفر بر اثر تصادف با خودروهای سنگین جلوگیری می‌شد.
وی گفت: باید با اعمال تدابیر لازم از ایجاد نارضایتی احتمالی از روند اجرایی این طرح جلوگیری شود.
چناریان بر اطلاع‌رسانی گسترده در باره این طرح و مزایای حاصل از آن تاکید و بیان کرد: مجموعه نیروی انتظامی آماده تعامل هر چه بیشتر با سایر اعضای شورای ترافیک به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح است.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح و مدیریت خوب آن در آینده‌ای نه چندان دور نتایج بسیار خوب آن را مشاهده می‌کنیم.
چناریان با بیان اینکه همراهی اعضای شورای ترافیک، مردم، رانندگان و سایر دست‌اندرکاران در اجرای این طرح مهم است، بیان داشت: مدیریت صدور مجوزهای لازم برای رانندگان وسایل نقلیه سنگین که قصد ورود به محدوده خدمات شهری کرمان را دارند از سوی رئیس پلیس راهور و با سرعت انجام می‌شود.
وی اذعان کرد: برچسب برای خودروهایی که مجوز تردد در شهر را دارند باید چاپ شده و در اختیار آنها قرار گیرد.
چناریان ارائه خدمات تعمیرگاهی، تامین امنیت، ایجاد محل استراحت رانندگان را ضروری دانست و بیان داشت: این موارد باید به سرعت پیگیری و انجام شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول