اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

تردد کامیون‌ها در سطح شهر کرمانشاه محدود می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: از هفته آینده تردد کامیون‌ها و تانکرها در سطح شهر کرمانشاه محدود می‌شود.

تردد کامیون‌ها در سطح شهر کرمانشاه محدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید دادوش هاشمی در جلسه شورای ترافیک استان که عصر امروز در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مشکل ترافیکی شهر کرمانشاه باید حل شود و شهر از این مسئله نجات یابد.

وی تصریح کرد: شهری با یک میلیون جمعیت توان پذیرش این همه کامیون و تانکر را ندارد بنابراین باید مشکلات را در این راستا رفع کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم نیز باید با دستگاه‌های ذی‌ربط همکاری داشته باشند، افزود: وضع قوانین طرح ترافیک به نفع عموم مردم است و نباید به خاطر معدودی از افراد از اجرای این قانون جلوگیری شود.

هاشمی گفت: از هفته آینده تردد کامیون‌ها و تانکرها در سطح شهر محدود می‌شود و این کامیون‌ها جز ساعاتی خاص حق تردد در سطح شهر را ندارند.

وی با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری نهایی این طرح در ظرف یک هفته آینده انجام می‌گیرد، اظهار کرد: میدان میوه و تره بار مرکزی کرمانشاه نیز یکی از معضلات ایجاد ترافیک بوده که باعث ایجاد بی‌نظمی شهر نیز شده و باید به یک مکان مناسب انتقال داده شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار کرد: شورای ترافیک استان باید یک برنامه کلی و منسجم در راستای کاهش ترافیک داشته باشد و راه‌اندازی کار‌گروه فنی نیز در این زمینه کارساز خواهد بود.

کریم کشوری با بیان اینکه باید در شورای ترافیک به طور جدی‌تر به مشکلات ترافیکی استان پرداخته شود، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی در سطح شهر کرمانشاه باید نقاط آسیب‌زا را احصا و محورهای اساسی دچار مشکل را مشخص کند.

وی تصریح کرد: این شورا باید برنامه‌های فرهنگی را کارشناسی و در حوزه کارهای زودبازده نیز کارهایی را انجام دهد.

وی بیان کرد: اداره کل راه و ترابری استان کرمانشاه در حوزه راه در محور هرسین اقدامات کوتاه مدتی را انجام داده اما در حوزه شهر مشکلات مدیریتی داریم.

کشوری با تاکید بر اینکه دبیرخانه شورای ترافیک استان کرمانشاه باید فعال شود، اضافه کرد: برای هدایت ترافیک باید طرح داده شود و مشکلات زیرساختی حل شده و اصلاحات زودبازده هندسی در برخی نقاط صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در راستای کاهش ترافیک استان کرمانشاه نهادهای مرتبط تعامل خوبی با یکدیگر ندارند.

گفتنی است، در جلسه شورای ترافیک استان کرمانشاه طرح محدودیت تردد کامیون‌ها در سطح شهر کرمانشاه در دو فاز مطرح شد؛ فاز اول این طرح در خیابان شهید حدادعادل است که تردد کامیون را از ساعت شش صبح تا 22 شب ممنوع می‌کند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول