اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

تردد کامیون از مرز رازی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: به زودی تردد کامیون از مرز رازی کاپی‌کوی خوی آغاز می‌شود.

تردد کامیون از مرز رازی آغاز می‌شود

موید حسینی صدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: مقدمات مورد نیاز برای انجام دادن اقدامات اولیه برای تردد کامیون فراهم شده است تا به این ترتیب از مرز مذکور اموری موثر در توسعه اقتصاد آذربایجان غربی یعنی صادرات و واردات انجام شود.

وی با اظهار نارضایتی از تاخیر در عملی شدن این موضوع گفت: طبق پیگیری‌هایی که انجام داده شد انتظار می‌رفت حداقل دو ماه گذشته مسیر تردد کامیون هموار ‌شود ولی متاسفانه این موضوع امکان‌پذیر نشد ولی با این وجود مسئولان و بنده مسئله فوق را با هدف رونق بخشیدن به مرز دنبال می‌کنیم تا هر چه سریع‌تر با آغاز تردد کامیون امور صادرات و واردات به سایر کشورها از این مرز انجام بگیرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به خروج قانون‌مند گازوئیل و بنزین اشاره کرد و افزود: خروج مواد سوختی مانند گازوئیل و بنزین به صورت قانونی یعنی داخل باک وسایل نقلیه از این مرز به نفع کشور است و برای کشورمان درآمدزایی به طور قطع دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: بنزین و گازوئیل حدود 1 هزار و 800 تومان به خارجی‌ها فروخته می‌شود از طرف دیگر با احتساب عوارض و مالیاتی که به ازای هر لیتر بنزین از وسیله نقلیه خارجی اخذ می‌شود منافع کشور را تامین می‌گردد از این رو باید مسئولان به مزایای این موضوع دقت کنند و در این ارتباط مطالعات کافی صورت گیرد.

حسینی‌صدر عملی کردن این موضوع گامی در جهت رونق بخشیدن به مرز رازی دانست و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح شاید ترکیه را متضرر کند ولی تامین منافع وسیعی برای کشورمان تضمین خواهد کرد بر این اساس انتظار می‌رود مسئولان به این موضوع نگاه واقع‌بینانه‌ای داشته باشند و برای عملی شدن آن و صدور مجوز برای خروج گازوئیل و بنزین از این مرز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول