اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

محدودیت‌های ترافیکی کارخانه‌داران محور کندوان را با مشکل مواجه کرد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی، کارخانه‌داران محور کندوان را با مشکل تامین سوخت مواجه کرد.

محدودیت‌های ترافیکی کارخانه‌داران محور کندوان را با مشکل مواجه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی بعد ازظهر امروز در اجرای رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و اعزام گروه‌های امداد و نجات جاده‌ای و گشت‌های کنترلی به محورهای کوهستانی مازندران با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین اظهار داشت: در دهه دوم آذرماه برای دستگاه‌ها که در ایمنی و نظم جاده‌ها تاثیرگذار هستند هفته بسیار مهمی است و این سازمان‌ها در مناطقی حضور می‌یابند که گاهی با مخاطراتی برای امدادگران جاده‌ای نیز همراه است.
وی تصریح کرد: از امدادگران جاده‌ای که غالبا چندین ارگان دولتی در جاده‌ها و مناطق کوهستانی حضور می‌یابند باید به رسم ادب تقدیر و تشکر کرد، زیرا بنده با توجه به رفت و آمدی که در سطح جاده‌ها دارم از نزدیک شاهد تلاش و زحمات این قشر از افراد جامعه بودم.
استاندار مازندران تاکید کرد: ماموران پلیس راه کشور به طور شبانه‌روزی در تلاش هستند تا حتی یک انسان نیز در سطح جاده‌های کشور با چالش مواجه نشود و در برخی مواقع پرسنل راهداری در اولین ریزش در محورهای جاده‌ای خود را به محل حادثه می‌رسانند و پرسنل بهداشت و آموزش پزشکی نیز نقش اثرگذار مثبتی در حوادث جاده‌ای دارند.
وی اظهار امیدواری کرد: با تکمیل و بهسازی محورهای مواصلاتی در استان مازندران حوادث جاده‌ای در مازندران نیز کاهش یابد و برای تکمیل این پروژه‌ها نیاز به اعتبارات ویژه‌ای داریم.
استاندار مازندران با بیان اینکه پروژه‌های در دست بهسازی مازندران بسیار سنگین و با هزینه است، یادآور شد: پروژه‌های راهسازی مازندران نباید با پروژه‌ها در دشت کویر و مناطق صاف مقایسه شود.
طاهایی یادآور شد:هزینه‌بر بودن پروژه‌های راهسازی مازندران باعث تاخیر در اجرای پروژه‌ها می‌شود.
این مسئول در ادامه با اشاره به صحبت‌های وزیر راه و شهرسازی در مورد بودجه‌های اختصاص یافته و پروژه‌های در دست اقدام یادآور شد: نیکزاد اعلام کرد «برای پروژه‌های 60 هزار میلیاردی 4 هزار میلیارد تومان بودجه در اختیار داریم و برای اجرایی شدن پروژه 60 هزار میلیارد تومان پول لازم داریم که برای ساماندهی کمتر از 10 درصد پروژه‌ها پول در اختیار داریم».
طاهایی در ادامه با بیان اینکه در راستای اجرای طرح ترافیکی برخی از کارخانجات مستقر در حاشیه جاده کندوان با چالش مواجه شدند، خاطرنشان کرد: کارخانجات محور کندوان به خاطر محدودیت‌های ترافیکی با مشکل تامین سوخت مواجه هستند.
نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: مشکل کارخانه‌داران را با مسئولان ارشد پلیس راهور کشور نیز مطرح کردیم و به خاطر حفظ جان مردم و پاسخ‌های قانع کننده مسئولان پلیس راهور کشور، در راستای حفظ جان مردم، این مشکل برای کارخانه‌داران این حوزه همچنان پابرجا است.
وی در پایان از حضور همه ارگان‌های حاضر در طرح زمستانه‌ جاده‌ای مازندران تقدیر کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول