اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای برگزاری با شکوه راهپیمایی 22 بهمن

محدودیت‌های ترافیکی 22 بهمن در زنجان اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن زنجان را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی 22 بهمن در زنجان اعلام شد

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برای برگزاری با شکوه راهپیمایی 22 بهمن محدودیت‌های ترافیکی در شهر زنجان اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه از ساعت هفت صبح شنبه 22 بهمن این محدودیت‌ها اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: تا پایان مراسم این محدودیت‌ها وجود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه توقف و تردد در محدوده راهپیمایی برای همه خودروها ممنوع است، خاطرنشان کرد: در صورت توقف و یا تردد، خودروها به وسیله جرثقیل به مکان دیگری انتقال داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی شهر زنجان از تقاطع امیر کبیر آغاز می‌شود، یادآور شد: در طول مسیر اصلی این محدودیت‌ها در نظر گرفته شده است.

شمس‌آذر یادآور شد: محدودیت‌های ترافیکی شهر زنجان تا میدان آزادی در نظر گرفته شده است که در صورت توقف و تردد هر نوع وسیله نقلیه خودروهای متخلف به پارکینگ طالقانی حمل می‌شوند.

وی بر ضرورت همکاری مردم با عوامل راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: در مسیرهای فرعی راهپیمایی نیز در این روز توقف ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه در ساعات راهپیمایی مردم می‌توانند از کمربندی شمالی و جنوبی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: مشکلی در این راستا وجود ندارد.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول