اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 22 بهمن

مسیرهای راهپیمایی در اردبیل اعلام شد / محدودیت‌های ترافیکی در یوم 22 بهمن

خبرگزاری فارس: در آستانه یوم‌الله 22 بهمن روز تجلی و تبلور اراده ملت در صحنه دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی مسیرهای راهپیمایی و محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور در این یوم اعلام شد.

مسیرهای راهپیمایی در اردبیل اعلام شد / محدودیت‌های ترافیکی در یوم 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل اظهار داشت: راهپیمایی 22بهمن در استان اردبیل و در مرکز این استان از ساعت 10 صبح از ایستگاه سرعین به سمت میدان مصلای اردبیل انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور تصریح کرد: مسیر راهپیمایی برادران از ایستگاه سرعین تا میدان مصلا و مسیر راهپیمایی خواهران نیز از میدان شریعتی اردبیل تا میدان مصلا به عنوان محل تجمع راهپیمایی‌کنندگان انتخاب شده است.

وی بیان کرد: در دیگر شهرستان‌ها نیز در مسیرهایی که تعیین شده مردم حضوری آگاهانه در صحنه دفاع از کیان و هستی کشورمان خواهند داشت و مثل همیشه با اقتدار خود صلابت پوشالی دشمن را می‌شکنند.

نظرپور با بیان این‌که آمریکا و اتحادیه اروپا به عنوان بازیگران خبیث عرصه جدید تهدید و تحریم ایران اسلامی در روز 22 بهمن در برابر اراده فولادین ملت ایران شرمسارتر از گذشته می‌شوند، خاطرنشان کرد: این روز به عنوان یوم شکسته شدن و برملا شدن توطئه دشمنان و به زمین خوردن واقعی آنها است.

این مسئول اضافه کرد: این راهپیمایی باشکوه در آستانه انتخابات مجلس بخش عظیمی از فعالیت‌های تبلیغاتی کاذب دشمن را نقش بر آب می‌کند و به دنیا ثابت می‌کند که این نظام همچنان از صلابت و پایداری واقعی در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف برخوردار است.

وی از یوم‌الله 22 بهمن به عنوان روز حقیقی شکسته شدن غرور نابجای دشمنان این انقلاب یاد کرد و ادامه داد: در عصر تاریک و در فضای بسیار ظالمانه با رهبری معمار بزرگ انقلاب این نهضت بزرگ به مانند انفجار نوری در تاریکی‌ها به ثمر نشست و در مقطع کنونی به عنوان الگو و اسوه حرکتی برای سایر کشورها تبدیل شده که اگر همین ثمره را در نظر بگیریم مکتب و مرام انقلاب اسلامی به خوبی روشن می‌شود.

به گزارش فارس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران که انفجار نور بود تبلور این نور امروز تمام دنیا را در بر گرفته و ملت‌ها آگاهانه در مسیر اهداف و رسیدن به مرام خود گام بر می‌دارند.

 

*محدودیت‌های ترافیکی در مسیر راهپیمایی اعمال می‌شود

به گزارش فارس، رئیس پلیس راهور استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: در طول خیابان امام به عنوان مسیر اصلی راهپیمایی از میدان بسیج تا تقاطع میدان آزادی (ژاندارمری سابق) اعمال می‌شود و از تردد هرگونه خودرو و همچنین توقف آنها جلوگیری می‌شود.

علی مریخی افزود: از رانندگان در مسیرهای یاد شده انتظار داریم خودروی خود را در کنار خیابان پارک نکنند چرا که از امشب این مسیرها کنترل شده و اعمال مقررات ترافیکی می‌شود.

اما در آستانه یوم‌الله 22 بهمن شخصیت‌های برجسته سیاسی، ادارات، سازمان‌ها، نهادها و تشکل‌های سیاسی، دولتی،‌ غیردولتی، اصناف، انجمن‌های اسلامی، مراکز علمی و دانشگاهی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی کرده و مردم را برای حضور در راهپیمایی این روز فرا خواندند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل، آیت‌الله سید ابراهیم سیدحاتمی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، حوزه‌های علمیه استان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف استان، جامعه عشایری، صنوف مختلف، ادارات متفاوت و نیروهای نظامی و انتظامی با فراخوان‌های مختلف و بیانیه‌های متعدد با اعلام آمادگی خود برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن از مردم استان دعوت کردند با حضور باشکوه و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر دشمنان را مأیوس و صلابت ملت‌های آزادیخواه و حرکت‌های بیداری اسلامی را قوت قلب باشند.

در بخشی از این بیانیه‌ها از قشرهای مختلف خواسته شده با حضور در این صحنه عزت‌آفرین در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس سعی کنند دشمنان نابکار را دچار شکست و تزلزلی دیگر کنند.

انتهای پیام/ ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول