اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خراسان‌جنوبی نگین کویر ایران است

عبور 53 درصد مسافران استان از شهرستان فردوس

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فردوس گفت: شهرستان فردوس تا هشتم فروردین سال جاری میزبان حدود یک میلیون مسافر یعنی 53 درصد مسافران خراسان‌جنوبی از این شهرستان عبور کرده‌اند.

عبور 53 درصد مسافران استان از شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، محمد علی جوان گفت: شهرستان فردوس به لحاظ برخورداری از موقعیت جغرافیایی خاص خود سالانه میزبان صدها هزار نفر مسافر نوروزی است.

وی ادامه داد: شهرستان فردوس نقطه اتصال 9 استان، شش استان مرکزی و سه استان جنوبی کشور است.

معاون فرماندار فردوس تصریح کرد: این استان‌ها شامل استان‌های فارس، اصفهان، یزد، مرکزی، هرمزگان وکرمان و همچنین استا‌ن‌های خراسان رضوی، شمالی از شمال و سیستان و بلوچستان از شرق کشور می‌باشد.

جوان درخصوص آمار مسافران ورودی به این شهرستان نیز بیان کرد: تا تاریخ هشتم فروردین امسال حدود یک میلیون مسافر از این شهرستان عبور کرده‌اند.

وی افزود: بیش از یک‌صد هزار نفر از مسافران نوروزی در هتل، مهمانپذیرها، مدارس، کمپینگ‌های اقامتی و هیئت‌های مذهبی شهرستان فردوس اقامت داشته‌اند.

معاون فرماندار فردوس با اشاره به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرستان فردوس یادآور شد: این شهرستان دارای 118 اثر شناخته شده است که از این تعداد 67 اثر به ثبت ملی رسیده است.

جوان افزود: ستاد تسهیلات سفر شهرستان فردوس همانند سال‌های گذشته آماده پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی است و امیدواریم بتوانیم با بهترین خدمت‌ رسانی درجهت رضایت مسافران گام برداریم.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول