اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/خراسان جنوبی نگین کویر ایران/

ورود 600 هزار مسافر به شهرستان بشرویه

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دائمی تسهیلات شهرستان بشرویه گفت: 600 هزار مسافر در ایام عید به شهرستان بشرویه وارد شدند.

ورود 600 هزار مسافر به شهرستان بشرویه

هاشم اتفاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: ستاد دائمی تسهیلات سفر در اسفند ماه به نمایندگی میراث فرهنگی سپرده شد و تمام برنامه‌ریزی‌ها برای پذیرایی از مسافران از قبل صورت گرفت که طبق آمارهای به دست آمده از 25 اسفند ماه سال گذشته تا پنج فروردین ماه سال 91 بیش از 600 هزار مسافر از مبادی ورودی به شهرستان وارد شدند.

این مسئول ادامه داد: از این تعداد  585 هزار و 255 نفر مربوط به خودروهای شخصی، 64 هزار و 170 نفر اتوبوس و 8 هزار و 613 نفر قطار که در مجموع 658 هزار و 38 نفر را شامل می‌شود.

اتفاقی افزود: 80 کلاس درس و در قالب 12 مدرسه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده بود که کار خود را از اواخر اسفندماه آغاز کرده و در حال حاضر نیز پاسخگوی اسکان مسافران در ایام تعطیلات است.

دبیر ستاد تسهیلات سفر بشرویه اضافه کرد: دو بازارچه نوروزی از 27 اسفندماه کار خود را در بخش ارسک و شهرستان بشرویه در مجتمع رفاهی امام رضا(ع) آغاز کردند که در آن سوغات محلی از جمله انواع نان‌های سنتی، زرشک، زعفران، پسته، غذاهای محلی، صنایع دستی عرضه شده و کارگاه‌های پارچه بافی‌، حصیربافی و سفالگری به صورت زنده در معرض دید علاقمندان و مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به بنرهای نصب شده در مبادی ورودی و داخل سطح شهر برای راهنمایی مسافران و توزیع کتابچه‌های معرفی شهرستان متذکر شد: چادرهای راهنمای هلال احمر و پست‌های امدادی در ورودی شهر برای رفاه حال مسافران و زائران حضرت ثامن‌الحجج(ع) و جلوگیری از حوادث احتمالی به صورت آماده باش در جایگاه خود مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول