اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری قم صورت گرفت

آماده‌سازی 500 سرویس بهداشتی ویژه مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: شهرداری قم به منظور آسایش مسافران نوروزی اقدام به آماده‌سازی بیش از 500 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های سطح شهر کرده است.

آماده‌سازی 500 سرویس بهداشتی ویژه مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، برخی مسافران و گردشگرانی که به قم مسافرت می‌کنند ترجیح می‌دهند در مدت اقامت خود که از چند ساعت تا چند شب متغیر است چادرهای مسافرتی خود را در اماکنی چون بوستان‌ها برپا کرده و مدتی را در هوای آزاد بگذرانند.

اقامت یک یا چند شب در چنین اماکنی نیازهای دیگری را عیان می‌سازد که یکی از آنها استفاده از سرویس‌های بهداشتی و محل‌هایی برای شستشوی لباس یا ظروف است.

ضرورت تامین این امکانات شهرداری قم را بر آن داشت تا همانند سال‌های گذشته اقدام به آماده‌سازی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و محل‌های شستشوی ظرف در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر کند.

در روزهای باقی مانده از سال گذشته و پیش از فرا رسیدن سال نو شهرداری قم در قالب طرح‌های نوروزی خود بیش از 500 چشمه سرویس بهداشتی را به همین منظور آماده‌سازی کرده است.

این اقدام شهرداری موجب شده است که مسافران و زائرانی که در قم اقامت کرده و ترجیح می‌دهند در بوستان‌ها شب را به صبح برسانند مشکلی از این بابت نداشته و با آرامش خاطر بیشتری چادرهای خود را در این محل‌ها نصب کنند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول