اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خبر داد

راه‌اندازی سرویس بهداشتی سیار در میدان فرودگاه

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری همدان از راه‌اندازی سرویس بهداشتی سیار در میدان فرودگاه همدان خبر داد.

راه‌اندازی سرویس بهداشتی سیار در میدان فرودگاه

احمد جعفرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برنامه استقبال از بهار در مناطق چهارگانه همدان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران نوروزی در همدان، مناطق چهارگانه شهرداری برای آمادگی شهر از استقبال مسافران برنامه‌هایی در پاکسازی از شهر دارند.

وی تصریح کرد: رنگ‌آمیزی المان‌های شهری و نرده‌های بلوار رجائی و صدا و سیما، آماده‌ بودن تانکر برای شست‌وشوی خیابان‌ها و پاکسازی زمین بایرهای منطقه و بین ساختمان‌ها بر اساس زمانبندی برای پاکیزگی شهر صورت می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از آماده‌باش امور شهری و شرکت مربوطه در ایام تعطیلات نوروز تا 13 فروردین خبر داد و گفت: مسائل سد معبر حصار امام، دیزج، شهرک فرهنگیان، صدا و سیما، بلوار جانبازان و بلوار شهید رجایی نیز در حال پیگیری است.

وی به افزایش ساعت کار پرس‌ها و ماشین‌آلات حمل زباله اشاره کرد و یادآور شد: انجام عملیات آسفالت برای لکه‌گیری، رنگ‌آمیزی جداول سطح منطقه، پاکسازی و تسطیح حاشیه بلوارها با گریدر، تحویل لباس نو به کارگران خدمات شهری و جمع‌آوری خودروهای فرسوده نیز انجام می‌شود.

جعفرپور از راه‌اندازی سرویس بهداشتی سیار میدان فرودگاه خبر داد و افزود: در ایام باقیمانده به آغاز فصل بهار، سایبان‌های ایستگاه‌های اتوبوس تعمیر و رنگ‌آمیزی می‌شود و تعمیر و اصلاح پل عابر پیاده بلوار شهیدرجایی و کنترل متکدیان در معابر و فضای مهم توسط اکیپ‌های ویژه پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: اکیپ آسفالت در صورت مناسب بودن آب و هوا همه روزه فعال است و برای تمام ساختمان‌های در حال احداث در خیابان‌های اصلی اخطار کتبی برای جمع‌آوری مصالح ساختمانی صادر می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول