اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

12 فروردین رأی قاطع مردم به نظام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر گفت: 12 فروردین رأی قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

12 فروردین رأی قاطع مردم به نظام است

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ذات مقدس خداوند متعال برای هدایت جامعه بشری دین اسلام را به عنوان کامل‌ترین دین قرار داده است.

وی با بیان اینکه پیامبران و اولیای الهی برای هدایت جامعه بشری برگزیده شده‌اند افزود: در خطبه 198 نهج‌‌البلاغه نیز به دین اسلام اشاره شده است.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه دین اسلام از سوی خداوند متعال و به وسیله پیامبر گرامی اسلام به جامعه ارائه شده است اضافه کرد: مردم ایران نیز با انتخاب جمهوری اسلامی سیره پیامبران و اولیا را در پیش گرفتند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تبعیت از فرمان الهی و اولیا حکومت اسلامی را در جامعه بنا نهاد افزود: 12 فروردین رأی قاطع مردم به نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه روز جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی کشور است تصریح کرد: ملت باید این روز را به عنوان عید جشن بگیرند‌.

وی با بیان اینکه 12 فروردین از شعائر الهی است‌ افزود در این روز حکومت 2500 ساله شاهنشاهی توسط مردم ایران نابود شد‌.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌‌های رأی به نظام جمهوری اسلامی "آری" گفتند خاطر نشان کرد: این روز مقبولیت نظام از سوی مردم مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مشروعیت خود را از خداوند متعال به دست آورده است افزود: با رأی قاطع مردم مقبولیت نظام نیز مورد تاکید قرار گرفت.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه مردم کشور با حضور در پای صندوق‌ها به نظام جمهوری اسلامی رأی قاطع دادند خاطر نشان کرد: مشارکت 98 درصدی مردم در این انتخابات مهر تاییدی به نظام جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه این روز بزرگ در عرف جامعه به وادی فراموشی سپرده شده است یادآور شد: وظیفه همه افراد جامعه به ویژه رسانه‌ها و مطبوعات تبیین اهمیت 12 فروردین در جامعه است.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه سنت‌های حسنه‌ای همچون 12 فروردین باید در جامعه زنده شود افزود: در کنار بدعت‌هایی همچون 13 بدر باید به این امر توجه ویژه شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول