اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

استقرار 100 تیم انتظامی در تفرجگاه‌های مازندران

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: برای تامین امنیت تفرجگاه‌های مازندران، 100 تیم انتظامی مستقر شدند که در کنار پاسگاه و کلانتری‌ها به نظارت می‌پردازند.

استقرار 100 تیم انتظامی در تفرجگاه‌های مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الامین قاسمی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی به فعالیت‌های نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز پرداخت و گفت: پذیرش مسافر در مازندران دارای اهمیت زیادی است که استقبال مسافران به این استان به دلیل امنیت حاکم در این منطقه از کشور است.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی امسال در سفر نوروزی آمادگی 100 درصدی خود را اعلام کرده است که با حضور 13 هزار نیرو برای امنیت و روان‌سازی سفر مهمانان نوروزی فعالیت می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه قرارگاه نوروزی در همه شهرستان‌ها و مرکز استان برپا شده است، تصریح کرد: تمام وقایع استان روزانه در قرارگاه‌ها رصد شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در بخش روان‌سازی ترافیک 250 واحد پلیس‌راهی و 50 تیم غیر‌محسوس نظارت کافی بر محورهای مواصلاتی مازندران دارند.

قاسمی به بحث تامین امنیت در پارک‌ها و تفرجگاه‌های مازندران اشاره کرد و گفت: در بحث تامین امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها 100 تیم انتظامی مستقر شدند که در کنار پاسگاه و کلانتری‌ها به نظارت می‌پردازند.

وی توزیع بسته‌های فرهنگی از طریق پلیس راه را راهی برای معرفی استان اعلام کرد و ادامه داد: کتابچه‌های معرفی استان، نقشه و بروشورهای امنیتی از طریق فرهنگ‌یاران و همیاران پلیس در مبادی شهرها و استان توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران راه‌اندازی گشت هوایی و گشت پلیس داخلی را در سطح مازندران فعال دانست و اظهار کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم تمام پلیس‌های امنیتی فعالیتی مضاعف دارند.

وی گفت: تعامل نیروی انتظامی با سازمان‌های امدادی در ایام تعطیلات نوروزی برای خدمات‌رسانی به مسافران منسجم است.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول