اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

500 تیم انتظامی و راهور در نوروز فعال هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: بیش از 500 تیم در قالب گشت‌های انتظامی، راهنمایی و رانندگی در اجرای طرح امنیت نوروزی فعالیت می‌کنند.

500 تیم انتظامی و راهور در نوروز فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در جمع خبرنگاران پیشگیری از جرایم و سرقت‌ها، برخورد قانونی با بزهکاران، تبهکاران و سارقین، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از تصادفات و ارایه خدمات انتظامی به مسافران و هم‌استانی‌ها را از مهمترین اهداف طرح ویژه نوروزی پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: بیش از 500 تیم در قالب گشت‌ها انتظامی، راهنمایی و رانندگی و پلیس در اجرای طرح فعال خواهند بود.

وی اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی خصوصاً استفاده بهنگام از رسانه صدا و سیما در طرح نوروزی را مورد تأکید قرار داد و گفت: جلسات تعاملی متعددی با سازمان‌هایی که در بحث امنیت، ایمنی و آرامش مردم نقش دارند برگزار شده که پیش‌بینی می‌کنیم در نتیجه این تعاملات و همکاری‌ها در درون و برون شهرها محیطی امن توأم با آرامش و رضایت مردم فراهم شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر موفقیت در رسیدن به اهداف طرح نوروزی را منوط به همکاری مردم عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به ظرفیت خیابان‌ها انتظار داریم شهروندان در این ایام از ترددهای غیرضروری در سطح خیابان‌ها با وسائط نقلیه شخصی خودداری کنند.

وی با یادآوری فرهنگ مهمان‌نوازی و روحیه ایثارگری مردمان استان بوشهر از موتورسواران خواست با توجه به اسکان بیشتر مهمانان نوروزی در نواز ساحلی از تردد در این مسیر خودداری کرده تا آرامش و آسایش مهمانان فراهم شود.

سردار محمدی‌یگانه از هم‌استانی‌هایی که در این ایام به مسافرت می‌روند درخواست کرد با رعایت نکات ایمنی و قرار دادن اشیا قیمتی و پول نقد خود را در جای مناسب و نزد افراد مطمئن، سارقین را در رسیدن به اهدافشان ناکام کنند.

وی با بیان اینکه در این ایام جابه‌جایی اموال و اثاثیه فقط با اطلاع کلانتری‌ها امکان‌پذیر خواهد بود از تشدید اعمال قوانین و مقررات در سطح جاده‌ها خبر داد و گفت: تا چهارم فروردین سال آینده تردد کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی و موتورسواران در سطح جاده‌های استان ممنوع است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول