اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عرب خراسانی:

توانایی شکست استقلال اهواز را داریم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم‌ فوتبال امید صبای قم گفت: در دیدار رفت با بدشانسی به استقلال اهواز باختیم اما در حال حاضر توانایی شکست این تیم را داریم.

توانایی شکست استقلال اهواز را داریم

محمد عرب خراسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای جبران امتیازات از دست رفته به مصاف استقلال اهواز خواهیم رفت و یقینا با انجام بازی قابل قبول، این دیدار خانگی را با کسب سه امتیاز به پایان می‌بریم.

وی با اشاره به حضور با انگیزه بازیکنان در تمرینات صبای قم، ادامه داد: بیست و یکمین بازی ما در لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور مقابل استقلال اهواز بازی بسیار سخت و حساسی محسوب می‌شود.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: این مسابقه یکی از مهم‌ترین بازی‌های تیم فوتبال صبای قم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و صددرصد می‌خواهیم استقلال اهواز را در ورزشگاه تختی قم شکست دهیم.

وی عنوان کرد: یقینا صبای قم با ارائه یک بازی خوب و منطقی هفته موفقی را پشت سر خواهد گذاشت، ما شرایط ویژه‌ای در جدول رده‌بندی داریم و برای کسب سه امتیاز کاملا آماده انجام این بازی خانگی هستیم.

عرب خراسانی یادآور شد: در حالی که در بالای جدول رده‌بندی تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بین پنج تیم همچنان ادامه دارد، صبای قم هم امسال نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند اما به نظر من با بضاعتی که ما داریم و هزینه‌های بسیار اندکی که در مقایسه با تیم‌های بالانشین جدول نظیر سپاهان، فولاد و نفت اهواز انجام داده‌اند، حضور در جایگاه هفتم جدول عملکرد قابل قبول صبا را اثبات می‌کند.

وی بیان داشت: دیدار ما با استقلال اهواز سه امتیاز ارزشمند دارد که به دست آوردن آن می‌تواند حکم صعود ما به رده پنجم جدول رده‌بندی باشد به همین دلیل قصد نداریم این دیدار را که با حضور تماشاگران قمی برگزار می‌شود همانند بازی با برق شیراز بدون پیروزی ترک کنیم.

بازیکن صبای قم اظهار داشت: این دیدار برای صبای قم در حالی برگزار می‌شود که تیم ما هفته قبل در خانه به شکستی تن داد که مستحق آن نبود.

وی ادامه داد: قبول باخت یک بر صفر برابر تیم فوتبال امید برق شیراز آن هم در دیداری که تیم ما کاملا برتر میدان بود، موجب شد حتی جایگاه ششم را از دست بدهیم اما مطمئن باشید این هفته بازی بسیار خوبی از صبا ارائه می‌شود.

در شرایط فعلی جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در رده اول جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم‌های فولاد خوزستان، نفت اهواز، برق شیراز، شهرداری تبریز، ذوب‌آهن اصفهان و صبای قم در مکان‌های دوم تا هفتم جدول 13 تیمی لیگ برتر امید هستند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول