اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل برف و کولاک

دیدار صبای نوین قم و آذرباتری ارومیه لغو شد

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و آذرباتری ارومیه در فوتبال جام آزادگان به دلیل بارش برف و کولاک لغو شد.

دیدار صبای نوین قم و آذرباتری ارومیه لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان قرار بود روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه برگزار شود اما یکی از دیدارهای این مرحله که اتفاقا از بازی‌های مهم بود، به زمان دیگری موکول شد.

تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و آذرباتری ارومیه بعد از برگزاری بازی رفت دو تیم در شهر قم در روز شنبه هفته گذشته که به برتری دو بر یک صبای نوین قم انجامید، باید در دیدار برگشت به میزبانی آذرباتری ارومیه به مصاف هم می‌رفتند که این بازی با یک روز تاخیر برگزار می‌شود.

هر چند برگزاری بازی با یک روز تاخیر نیز از سوی نماینده فدراسیون فوتبال و تیم داوری مسابقه صبای نوین قم و آذرباتری ارومیه به وضعیت آب و هوای ارومیه بستگی دارد قرار است در صورت مساعد بودن شرایط، این بازی از ساعت 14 امروز به انجام برسد.

صبای نوین قم در دیدار رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده است و در صورت یک تساوی می‌تواند ضمن برتری در مجموع دیدارهای رفت و برگشت، در مسابقات فصل آینده لیگ دسته سوم فوتبال کشور جام آزادگان نیز حضور داشته باشد.

نماینده فوتبال قم در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ آزادگان در گروه دوم قرار داشت که در نهایت در این گروه استقلال ساری با کسب 50 امتیاز در صدر ایستاد و به عنوان تیم اول راهی مرحله دوم شد، تیم فوتبال شهرداری لنگرود با کسب 43 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به عنوان تیم دوم جواز صعود به مرحله دوم را به دست آورد.

شهرداری چابکسر با کسب 35 امتیاز و تفاضل گل به اضافه 15 سوم شد، سپیدرود آستانه با کسب 35 امتیاز و تفاضل گل به اضافه 11 چهارم شد و عقاب تهران با کسب 34 امتیاز در رده پنجم ایستاد و تیم فوتبال صبای نوین قم با 33 امتیاز ششم شد.

در این گروه البرز شهرداری زنجان با کسب 33 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به صبای نوین هفتم شد، شاهین کرج با کسب 30 امتیاز، شهرداری آستارا با کسب 23 امتیاز، سرخپوشان بوئین زهرا با کسب 17 امتیاز ، آرمین قزوین با کسب 17 امتیاز و شاهین تهران با کسب هشت امتیاز در رده‌های هفتم تا دوازدهم گروه دوم جای گرفتند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول