اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

صبای قم 7 بازی تا لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما هفت بازی دیگر تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارد و به یاری خدا می‌خواهیم مزد تلاش‌هایمان را بگیریم.

صبای قم 7 بازی تا لیگ قهرمانان آسیا فاصله دارد

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم از تعطیلی پنج روزه تمرینات این تیم تا آغاز دور جدید برنامه‌های آماده‌سازی برای ادامه بازی‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

وی با اشاره به تعطیلی تمرینات صبای قم تا فردا اظهار کرد: با توجه به تعویق بازی ما با شهرداری تبریز در بیست و هشتمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام تبریز تیم ما پنج روز استراحت کرده و از فردا تمرین می‌کند.

کشوری‌فرد اظهار داشت: تعطیلات عید نوروز بازیکنان و کادر فنی صبای قم از روز بیست و نهم اسفند ماه آغاز شد و بازیکنان به استراحت رفتند تا بعد از آن دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم از عصر روز جمعه چهارم فروردین ماه برپا شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با تمجید از عملکرد خوب تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر این فصل تصریح کرد: تیم ما در این فصل در تمام مسابقات خود برابر حریفان بهترین بازی را به نمایش گذاشت و نتایج و عملکرد ما نشان می‌دهد که تیم خوب بازی می‌کند.

کشوری فرد بیان داشت: ما با بداقبالی در دو دیدار از سه بازی اخیر مقابل حریف خود تن به شکست داده و از امتیازات ارزشمندی محروم ماندیم اما به هیچ عنوان نگرانی نداریم و به دنبال رسیدن مجدد به جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: برای حضوری قدرتمند در ادامه بازی‌های لیگ قطعا انگیزه بالایی خواهیم داشت چرا که با قهرمانی استقلال تهران در جام حذفی، اکنون ما بخت بسیار بالایی برای کسب یکی از رده‌های بین چهار تیم بالای جدول و رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داریم.

وی اظهار داشت: قطعا کادر فنی برنامه‌های خوبی برای موفقیت صبا در ادامه بازی‌های این فصل خواهند داشت، ضمن اینکه تیم ما از بازیکنان با روحیه و هماهنگی نیز برخوردار است و تمام اعضای تیم ما به دنبال تکمیل موفقیت‌های تیم در این فصل هستند.

کشوری‌فرد تاکید کرد: تعطیلات لیگ برتر فرصت مناسبی است تا بتوانیم از ادامه بازی‌ها، یک تیم با انگیزه و بسیار قوی را در اختیار داشته باشیم چرا که فرصت بسیار خوبی است تا صبای قم به عنوان شگفتی‌ساز لیگ یازدهم یکی از سهمیه‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

وی در ادامه به موضوعات مطرح شده در خصوص وضعیت مالی این تیم اشاره کرد و عنوان داشت: به هیچ عنوان اخبار و شایعاتی که در خصوص مسائل مالی تیم ما مطرح است، صحت ندارد بلکه با حمایت‌های به موقع و دلگرمی مسئولان استان با تمام توان به دنبال موفقیت در لیگ یازدهم هستیم و تا هفته پایانی تمام نفرات ما هم‌قسم هستند که با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا این دوره لیگ برتر را به پایان برسانیم.

صبای قم در حال حاضر با کسب 42 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور جای دارد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول