اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 فروردین

صبای قم بدون محروم و مصدوم با شهرداری تبریز دیدار می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیدار خارج از خانه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون محروم و مصدوم به جدال با شهرداری تبریز می‌پردازد.

صبای قم بدون محروم و مصدوم با شهرداری تبریز دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتبال صبای قم تمرینات خود را برای دیدار با تیم فوتبال شهرداری تبریز عصر امروز آغاز می‌کند و صبح روز چهارشنبه نهم فروردین ماه راهی شهر تبریز خواهد شد تا با شهرداری تبریز دیدار کند.

جدال تیم‌های رده‌های پنجم و هفدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به میزبانی شهرداری برگزار می‌شود که تیم فوتبال صبای قم برای این دیدار مصدوم یا محرومی ندارد و تمام بازیکنان به این دیدار خواهند رسید.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های صبای قم و شهرداری تبریز در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت 16 روز پنجشنبه دهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

این در حالی است که تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب 11 پیروزی، 9 تساوی و هفت باخت از 27 بازی انجام شده خود در هفته‌های گذشته مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 42 امتیازی است و در مکان پنجم جدول رده‌بندی ایستاده است.

صبای قم به دلیل تعویق دیدار حساس هفته یازدهم دور برگشت خود با تیم فوتبال شهرداری تبریز، یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌های بالای جدول رده‌بندی انجام داده است و از 27 بازی قبل، 34 گل زده و 31 گل خورده در کارنامه دارد و تفاضل گل این تیم به اضافه سه است.

نماینده فوتبال قم در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، بعد از تعطیلات پنج روزه خود، در دیدار معوقه هفته بیست و هشتم باید روز دهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تیم فوتبال شهرداری تبریز برود، ضمن اینکه در هفته بیست و نهم در قم میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خواهد بود.

صبای قم به غیر از دیدار معوقه هفته بیست و هشتم با شهرداری تبریز، تا پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید در شش بازی دیگر به مصاف رقبای لیگ برتری برود که از این تعداد مسابقه سه بازی میزبان و سه بازی میهمان خواهد بود.

شاگردان عبدالله ویسی در صبای قم در دیدارهای خانگی باقی مانده از لیگ یازدهم باید در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم به مصاف تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان، مس کرمان و نفت تهران بروند، در حالی که در دیدارهای خارج از خانه صبا با تیم‌های فوتبال داماش گیلان، فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران دیدار می‌کند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول