اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست مقابل آذر باتری ارومیه

صبای نوین قم از جام آزادگان حذف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم با قبول شکست مقابل آذرباتری ارومیه از گردونه رقابت‌های فوتبال جام آزادگان حذف شد.

صبای نوین قم از جام آزادگان حذف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نماینده فوتبال قم در نخستین حضور خود به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با اینکه یکی از تیم‌های پر امید سال‌های اخیر قم بود اما در نهایت از لیگ کنار رفت.

تیمی که امسال با ترکیب کاملا بومی در رقابت‌های لیگ آزادگان حضور یافت و میانگین سنی این تیم نیز نزدیک به 25 سال بود، در صورتی که برای آینده حفظ شود می‌تواند پشتوانه مناسبی برای تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر کشور باشد.

با این حال صبای نوین قم فصل جدید لیگ آزادگان را از مهر ماه سال گذشته بسیار قوی و پر فروغ آغاز کرد و در نیم فصل نخست رقابت‌ها تیم دوم جدول رده‌بندی لقب گرفت، اما نتایج نه چندان خوب در نیم فصل دوم بازی‌ها سبب شد نماینده قم نه تنها به مرحله بعد صعود نکند بلکه در پلی‌آف نیز حذف شود.

تیم فوتبال صبای نوین قم در گروه دوم مرحله مقدماتی رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان قرار داشت، اما شاگردان عباس رحمانی مربی با تجربه فوتبال قم، در گروه خود در میان ناباوری در جایگاه ششم ایستادند تا تنها برای بقا در لیگ تلاش کنند.

بر اساس برنامه و شیوه برگزاری رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور از سوی سازمان لیگ آزادگان، تیم‌هایی که در رده‌های پنجم و ششم گروه‌های شش‌گانه قرار گرفتند، باید برای بقا در لیگ آینده در پلی‌آف رقابت کنند.

به همین منظور تیم فوتبال صبای نوین قم به عنوان تیم ششم جدول رده‌بندی گروه دوم با تیم آذر باتری ارومیه تیم پنجم جدول رده‌بندی گروه چهارم در مرحله پلی‌آف به صورت رفت و برگشت به رقابت پرداخت اما با قبول باخت مقابل این تیم در مجموع دو مسابقه از لیگ آزادگان کنار رفت.

در حالی که دیدار رفت تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و آذر باتری ارومیه هفته گذشته در شهر مقدس قم برگزار شد و طی آن شاگردان عباس رحمانی توانستند با گل‌های علی مولایی و حمید پاکیزه میهمان خود را شکست بدهند، اما اتفاقات و نتیجه دیدار برگشت به سود بازیکنان صبای نوین نبود.

در دیدار برگشت دو تیم که ابتدا قرار بود روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه برگزار شود اما به دلیل بارش برف به روز یکشنبه موکول شد و دو تیم در هوای سرد شهر ارومیه در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند که برنده این مسابقه تیم آذر باتری ارومیه بود که با یک گل از سد صبای نوین قم گذشت و با توجه به تساوی دو بر دو در مجموع دیدارهای رفت و برگشت، به دلیل گل زده در خانه حریف برابر نماینده قم به برتری رسید و در لیگ آزادگان باقی ماند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول