اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و سوم لیگ برتر امید

صبای قم به مصاف استقلال اهواز می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری از دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور برابر تیم استقلال اهواز به میدان می‌رود.

صبای قم به مصاف استقلال اهواز می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هفته دهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های بعد از تعطیلات نوروز با برگزاری شش مسابقه دنبال می‌شود که علاوه بر دیدارهای حساسی که در پنج شهر کشورمان به انجام خواهد رسید، یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته را تیم‌های استقلال اهواز و صبای قم در قم برگزار می‌کنند.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال اهواز از هفته دهم از دور برگشت لیگ برتر امید با توجه به وضعیت دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید کشور بازی بسیار مهمی خواهد بود که صبای قم تلاش می‌کند شکست بازی قبل خانگی برابر برق شیراز را نیز در این دیدار تلافی کند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و استقلال اهواز در زمین اختصاصی تیم امید صبای قم یعنی مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود، در حالی که شاگردان سیدمحسن بابامیری در آخرین بازی خانگی خود برابر تیم چهارم جدول یعنی برق شیراز به شکستی ناباورانه تن دادند.

در این دیدار که در مجموعه تختی قم و البته با بازی خوب صبای قم برگزار شد، تیم فوتبال امید برق شیراز در حالی که در دقایق آغازین نیمه نخست به گل رسیده بود، دست به انجام بازی کاملا تدافعی زد و تا آخرین لحظات برتری خود را حفظ کرد تا با خوش اقبالی به سه امتیاز ارزشمند بازی دست یابد.

امیدهای صبای قم در هفته نخست مقابل ابومسلم مشهد در ورزشگاه تختی قم به تساوی دو بر دو رسیده بودند اما در هفته دوم در ورزشگاه تختی اصفهان مقابل تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان به تساوی بدون گل قناعت کردند تا بعد از پیروزی دلچسب یک بر صفر مقابل تیم فوتبال امید نساجی مازندران با روحیه‌ای مضاعف به مصاف حریفان بروند.

در ادامه این رقابت‌ها نیز دیدار برگشت صبای قم با شهرداری تبریز با تساوی به پایان رسید در حالی که دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم به انجام رسیده بود و طی آن شهرداری تبریز با نتیجه سه بر یک صبای قم را با شکست مواجه کرد.

در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور هم‌اکنون تیم فوتبال امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است در حالی که تیم‌های امید فولاد خوزستان، نفت تهران و برق شیراز در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

صبای قم در حال حاضر با کسب 22 امتیاز در رده هفتم ایستاده است.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول