اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیات:

برای بازگشت به ترکیب اصلی صبا لحظه‌شماری می‌کنم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم از انگیزه بالای خود برای بازگشت به ترکیب اصلی صبا بعد از رفع مصدومیت خبر داد.

برای بازگشت به ترکیب اصلی صبا لحظه‌شماری می‌کنم

محسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به 10 هفته دوری خود از میادین فوتبال و ترکیب اصلی صبای قم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: در دیدار با تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم بود که آسیب دیدم و متاسفانه بازی‌های زیادی را از دست دادم.

وی تصریح کرد: در این مدت لحظات سختی را پشت سر گذاشتم زیرا دوری از تمرینات و بازی‌های صبا برایم قابل تحمل نبود اما در حال حاضر با توجه به انجام مراحل درمانی و همچنین حضور در تمرینات شرایط خوبی دارم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم در ادامه با بیان اینکه برای بازگشت به ترکیب اصلی صبای قم لحظه‌شماری می‌کند به دیدار این هفته تیمش با شهرداری تبریز اشاره کرد و عنوان داشت: قطعا بازیکنان ما با توجه به فرصت مغتنمی که برای کسب سهمیه آسیا داریم، برای پیروزی مقابل شهرداری تبریز با جان و دل بازی می‌کنند تا بار دیگر به رده چهارم بازگردیم.

وی با اشاره به حساسیت دیدار صبای قم با شهرداری تبریز یادآور شد: شکی نیست که تیم ما بازی سختی پیش رو دارد، زیرا شهرداری تبریز در خانه خود تیم خطرناکی است و بازی مقابل این تیم در هوای سرد تبریز هم آمادگی خاصی نسبت به سایر بازی‌ها می‌طلبد.

بیات اظهار داشت: برای شهرداری تبریز و هواداران این تیم احترام خاصی قائل هستیم ولی به خاطر بهبود جایگاه تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، باید در دیدار عصر پنجشنبه با شهرداری تبریز میدان را با پیروزی ترک کنیم. بازیکنان صبا در میدان مسابقه با شهرداری تبریز با انگیزه‌تر از همیشه و با میل فراوان به کسب پیروزی و سه امتیاز بهترین بازی خود را مقابل این تیم ارائه کرده و برای موفقیت تیم صبا تلاش ‌می‌کنند.

مدافع گلزن تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: کادر فنی ما نسبت به نوع بازی و تک تک نفرات تیم شهرداری تبریز شناخت دارند و با تمرینات خوب و تاکتیک‌هایی که ویژه این بازی از نزدیک شاهد بوده‌ام، صبای قم به سه امتیاز بازی دست خواهد یافت.

وی تاکید کرد: همه می‌دانند که هم صبای قم و هم شهرداری تبریز برای پیروزی بازی خواهند کرد و به این ترتیب تماشاگران شاهد بازی زیبایی خواهند بود، صبا در دیدار با ذوب آهن اصفهان نیز 90 دقیقه فوتبال خوبی ارائه کرد و بازیکنان فقط لحظه‌ای تمرکزشان را از دست دادند، با این حال برابر شهرداری تبریز فقط برای برد بازی می‌کنیم و به دنبال حداقل امتیاز نیستیم.

تیم‌های صبای قم و شهرداری تبریز در بیست و هشتمین بازی خود در لیگ یازدهم از ساعت 16 و 30 دقیقه روز پنجشنبه 10 فروردین در ورزشگاه یادگار امام شهر قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول